verlagen

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
de dikke
Berichten: 8
Lid geworden op: di jun 18, 2002 2:00 am
Locatie: lelystad

Bericht: # 6758Bericht de dikke »

ik wil m`n 4 graag verlagen is het thuis makkelijk te doen(speciaal gereedschap ofzo)
alpine motor heb ik ook al ,kan ik hem voorlopig tegen de orginele bak aanzetten,of gaat dat niet lang goed (86 gtl)k`ben nog aan het overwegen hoe ik het blok erin zet ,motorsteunen verhogen? of stuurstang veranderen? of zelf uitlaat spruitstuk maken(kan op m`n werk lekker klussen)alvast bedankt
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 6759Bericht Jan-Geert »

he dikke , folkert weet daar alles van :smile:
de dikke
Berichten: 8
Lid geworden op: di jun 18, 2002 2:00 am
Locatie: lelystad

Bericht: # 6760Bericht de dikke »

k`ben pas vandaag ingelogd,heb m`n 4tje ook nog niet zo lang(had het alpine blok al een jaar eerder,zit vol met plannen maar de tijd ontbreekt me nog een beetje)oja aan een garage ook ,gaan we binnenkort naast het huis bouwen .de naam folkert heb ik al heel wat keren gezien ,die zal het naadje van de kous wel weten .
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 6761Bericht Goof »

voor zover ik weet heeft folkert z'n 4 niet verlaagd. Als je hem wilt verlagen dan moet je de armen van je wielophanging een tandje hoger in de torsiestangen hangen. Zal wel een lastig klusje worden, aangezien het meestal harstikke vastgeroest zit.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 6816Bericht Folkert »

He Dikke... Daar istie dan. Aan verlagen doe ik niet zoveel... Ik ken die verhalen dat je twee dagen aan het rammen bent op de torsiestaven achter... Voor is het beduidend gemakkelijker...
Maaruh.. Belangrijke zaken: Motorsteunen 2 cm verhogen en je oliefilter verplaatsen. Dan mag het blokkie dr zo in. Kijk voor de gein eens op mn site. Staan plaatjes genoeg, in ieder geval...
Spruitstukkie zou ik niet zelf maken. Aansluiting op het bestaande spruitstuk dan weer wel met eoa dikke (past goed bij je nick) pijp naar achteren met daar nog eens een dempertje ofzo...
Plaats reactie