Ik dacht dat satellietfoto's minimaal 5 of 10 jaar oud moesten zijn voordat ze publiekelijk gemaakt mochten worden... Maarja, het kan natuurlijk goed zijn dat je auto daar toen ook al stond...
Amsterdam is trouwns maar een klein stukje in beeld en veel minder duidelijk dan de VS.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Zo das een grote foto
Ik denk dat de mensen die geen 21" monitor hebben zich 3 keer in de rondte scrollen om dat ding te zien.
Als je wil kan ik hem wel kleiner maken voor je.
Op een 21" monitor past hij er net op dus jasper en ik hebben geen probleem met het kijken :p
Trelleur schreef:Interessant van dat lettertype. Het zogenaamde Renault-font (met schreven) dateert al van 1968, maar werd toen dus nog niet overal ingevoerd.
Als iemand weet waar je dat font ergens kan downloaden heb ik wel interesse.
vandaag 1 sept rode renault 4 zonder deuren met links achter een nieuw scherm. stond op een aanhangwagen en reed over de konijnenberg ter hoogte van de macro. een restauratie opjekt.
Ik vind deze strepen op het "Belgacommetje" wel wat lijken op de strepen op volgens mij de Slokker auto's alleen dan zit oranje volgens mij boven en blauw onder ...
ruud verheijen schreef:vandaag 1 sept rode renault 4 zonder deuren met links achter een nieuw scherm. stond op een aanhangwagen en reed over de konijnenberg ter hoogte van de macro. een restauratie opjekt.
duidelijk weer een van Bart denk ik, die is zijn verzameling oud ijzer weer aan het uitbreiden