Controlelampje dimlichten kapot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Stuur eraf halen als volgt: de moer midden erop losdraaien, Niet eraf, maar een aantal slagen los. Dan je schrap zetten en met 2 handen diagonaal het stuur vasthouden en trekken, daarbij een beetje bewegen, dus de ene hand iets meer dan de andere hand trekken, om en om. Dan schiet ie vanzelf los. Omdat de moer er niet helemaal af is lig jij niet ondersteboven op je achterbank...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Als je geen goede dop/ratel hebt kan het ook met een kruis-wielsleutel. En niet met een hamer er middenop gaan meppen om de boel los te proberen te krijgen want je slaat je stuurstanglagers kapot.
Nog beter is een daarvoor bedoelde polietrekken maar das is een kostbaar stukje gereedschap wat je eigenlijk nooit nodig hebt.
Nog beter is een daarvoor bedoelde polietrekken maar das is een kostbaar stukje gereedschap wat je eigenlijk nooit nodig hebt.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Mkay thanks. Laat wel weten als het gelukt is.
Ik heb nu de nieuwe hoofdremcylinder erop gezet, nadat ik een hoop lak van het schutbord af had geveegd (Lekschade) en alles met anti-roest vet en nieuwe verf heb geschilderd. Nu moeten de remmen nog ontlucht worden. (Wie heeft er een ontluchtingsapparaat???)
Verder moeten er nog 3 gaatjes dichtgelast worden. (Moet ik ook nog iets voor regelen)
Dan laat ik hem APK keuren.
Daarna is pas mijn controlelampje aan de beurt (en mijn scheve stuur)
Ik heb nu de nieuwe hoofdremcylinder erop gezet, nadat ik een hoop lak van het schutbord af had geveegd (Lekschade) en alles met anti-roest vet en nieuwe verf heb geschilderd. Nu moeten de remmen nog ontlucht worden. (Wie heeft er een ontluchtingsapparaat???)
Verder moeten er nog 3 gaatjes dichtgelast worden. (Moet ik ook nog iets voor regelen)
Dan laat ik hem APK keuren.
Daarna is pas mijn controlelampje aan de beurt (en mijn scheve stuur)