Alleen doet de airco het nu niet meer, dus die moet ik nog maken!
Okee, ik hap:
AIRCO????
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Hoi , ik denk dat jullie mijn viertje bedoelen.
Ik had hem al een aantal keren zien rijden door Stilburg en ik heb een keer een briefje onder de ruitenwisser gedaan met mijn telefoonnummer en de vraag of ze me wilden bellen als ze hem weg wilden doen.Al bijna vergeten toen de eigenaar me begin dit jaar belde. Snel gekocht voor weinig geld(geen APK) en snel APK geregeld.
En nu genieten maar.
Het is trouwens een Franse 4F4 uit 1988 , van een garage uit de buurt van Alby.
Alain Prost schreef:In Tilburg staat een import F4 wit met blauw/oranje strepjes en de tekst "SERVICE"
Vanmiddag in Landgraaf een bordeaux rode.
Hebben gezwaaid nadat ik ff flitste met de lampen en een duimpje uit het raam stak.
Ik zat op Actros en was niet herkenbaar als 4 rijder dus,maar het was een mooi wagentje met clublogo erop.
Vamorgen om 5 voor 8 een witte 4 iets te ver voor me op de ring ALKMAAR.
Hij/Zij sloeg af richting Egmond (Egmonder weg)
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Gistermiddag een vieze witte in Lommel, België. Ik zie die wel vaker rijden en in het begin zwaaide ik als ik in mijn R4 reed maar geen reactie of heel verbaasd, dus hoogstwaarschijnlijk heeft ie nog nooit van de R4 club gehoord.
Typiesj zo'n Belg net als sir laplander, R4tje rijden niet omdat ie mooi, handig of uniek is maar omdat het goeikoop is..
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
vandaag eerst een mooie renault 16, we hebben elkaars duimen omhoog gedaan, die vanuit Berkel Enschot de A58 op reed en toen ik bijna thuis was spotte ik op de bechtweg in Tilburg wederom de zandkleurige TL met kenteken 90-YA-24, das al de vierde keer ofzo dat ik die zie rijden, na een ferme duw op de claxon en een zwaaiend handje zijn we weer verder gereden!
R4F6GTX Automaat schreef:
Typiesj zo'n Belg net als sir laplander, R4tje rijden niet omdat ie mooi, handig of uniek is maar omdat het goeikoop is..
Off topic!!
Verder een Witte op de prinsegracht in Den Haag en daar kort na een rooie op de loosduinseweg.
Allebei geparkeerd.
Die witte had nog een slingertje groene lampjes? op het dash liggen.
Zojuist gezien, die van Tanja, op de brug en zonder achterwieltjes,
links remcilindertje vast, maar verder leuk autotje.
leuk samenspel van diverse 4tjes, stukjes 4 4gtl f6 enz.
He adriaan,
dank je voor de complimentjes!! Ernstig he dat samen spel van verschillende viertjes. Toch wel een hele waslijst hoor wat er aan moet gebeuren. Ik stuur je een pm. Ik wil ff weten wat jij ervan vindt!
Grapjas,kijk zelf eens naar hoeveel van die "off topic" berichten je zelf neerzet,hahaha.
als je wat te schaften hebt met die jongen moet je dat met hem doen en hem niet belachelijk maken via dit forum,dat zou jezelf ook allerminst op prijs stellen denk ik,of niet soms?