Helaas alleen door de milieupolitie en daarom de vraag of ik um technisch in orde wil maken of van de straat wil verwijderen
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Jeuj , mn rooie F4 is weer een keer gespot.
Helaas alleen door de milieupolitie en daarom de vraag of ik um technisch in orde wil maken of van de straat wil verwijderen
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
een keer gespot????schoapke schreef:Jeuj , mn rooie F4 is weer een keer gespot.
Vorige week ook al gespot hoor!
je kunt hem toch gewoon in de tuin zetten?? Naast de blauwe?
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
- koningozzo
- Contacteer:
Ik geloof dat dat adres inderdaad op de zijkant stond, maar dat had ik niet meer onthouden. Het is in ieder geval niet die oranje van de websitejbeekmann schreef:>> http://members.home.nl/bumperonline/index.htm denk ik...koningozzo schreef:Vandaag in Maastricht een witte GTL met rode achterklep. Kenteken iets met NY geloof ik en hij had een naam: bumper. Maarja, geen eigenaar gezien. Hij stond geparkeerd.
Of hebben ze al een nieuwe site?
Of waren ze met de band gestopt?
Wie weet hoe het ookalweer zat?
- Bruutmans
- Contacteer:
Is de wagen van de zanger van voormalig bumper.
Band is idd gestopt voor zover ik weet.
Word nu iets veejay achtigs gedaan met blote plaatjes
en muziek eronder.
Band is idd gestopt voor zover ik weet.
Word nu iets veejay achtigs gedaan met blote plaatjes
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Misschien net het duwtje in de rug om er aan te beginnen? MMM nu de pecunia nogschoapke schreef:Jeuj , mn rooie F4 is weer een keer gespot.
Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
R4F6GTX Automaat
-
Mauszzz & Tanja
-
henk buwalda
gespot op de veluwe
EEN POEMA

Niet alleen de achterkant hoor!! In die reclame van Lassie zie je (een 'hele') gele R4 voorbij komen!Roelvanpinxten schreef:In een tv-reclame van lassie. De achterkant van een gele r4.
(gespot gisterenavond in 3 verschillende relcame blokken!)
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!