Help ! ik ben de richting kwijt ...
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Help ! ik ben de richting kwijt ...
mijn fransoosje (22 jaar oud) is nogal eenkennig.
ik heb hem gister 5 minuutjes uitgeleend aan een duitser en spontaan houden de knipperlichten er mee op.
nou weet ik dat fransen en duitsers mekaar vaak niet zo mogen, maar ik had niet verwacht dat ze hem pijn zou doen.
ik vroeg me af of ze hem nou zwaar heeft mishandeld, of dat het eenvoudig te repareren is...
ik ben dus totaal de richting kwijt ....
iemand enig idee wat ik moet doen om hem weer te laten knipogen ...
(ps. ik hoor ook geen tikketikketik meer als ik het richtingaanwijshendeltje naar boven of beneden haal)
xxx mariska
ik heb hem gister 5 minuutjes uitgeleend aan een duitser en spontaan houden de knipperlichten er mee op.
nou weet ik dat fransen en duitsers mekaar vaak niet zo mogen, maar ik had niet verwacht dat ze hem pijn zou doen.
ik vroeg me af of ze hem nou zwaar heeft mishandeld, of dat het eenvoudig te repareren is...
ik ben dus totaal de richting kwijt ....
iemand enig idee wat ik moet doen om hem weer te laten knipogen ...
(ps. ik hoor ook geen tikketikketik meer als ik het richtingaanwijshendeltje naar boven of beneden haal)
xxx mariska
Stekkertje los?
Is een beetje moeilijk te beoordelen zo natuurlijk, maar ik zou dat onderste zwarte paneeltje even loshalen (de onderkant van je stuurkolom) en kijken of alles nog op z'n plek zit. Vervang eventueel het knipperlichtrelais (dat is dat blokje dat in dat paneel vast zit).

Is een beetje moeilijk te beoordelen zo natuurlijk, maar ik zou dat onderste zwarte paneeltje even loshalen (de onderkant van je stuurkolom) en kijken of alles nog op z'n plek zit. Vervang eventueel het knipperlichtrelais (dat is dat blokje dat in dat paneel vast zit).
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Da's pecies waar ik ook aan zat te denken; aan dat stomme zwarte doosje dat in dat paneeltje zit ja... Als je namelijk ook geen tikketikketik meer hoort... (je eigen tikkektikketik hoor je toch nog wel mag ik hopen ?)

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
Ook een hele goeie ja... Zoek het in de (té) simpele dingen inderdaad 

Moaske's web-log

knipperlichtrelais
ik heb de stekkertjes aan de voorkant gecontroleerd, en nog geen verschil.
ik heb de onderkant van mijn stuurkolom nu los liggen, maar ik zie niets vreemds.
ik denk dat het dan toch mijn knipperlichtrelais-ding is, zoals jullie zeiden.
is dat dat zwarte kastje dat aan dat richtingaanwijs-stokje zit?
xxx mariska
ik heb de onderkant van mijn stuurkolom nu los liggen, maar ik zie niets vreemds.
ik denk dat het dan toch mijn knipperlichtrelais-ding is, zoals jullie zeiden.
is dat dat zwarte kastje dat aan dat richtingaanwijs-stokje zit?
xxx mariska
hij doet t weer
hij doet het weer !!!
die alarmlichtknop was het dus...
ik snap nog niet helemaal waarom dit zou zo was, maar ik ben blij dat het zo simpel was...
heeeeel erg bedankt....
nu kan ik weer naar jullie allemaal knipogen ;)
xxx mariska
die alarmlichtknop was het dus...
ik snap nog niet helemaal waarom dit zou zo was, maar ik ben blij dat het zo simpel was...
heeeeel erg bedankt....
nu kan ik weer naar jullie allemaal knipogen ;)
xxx mariska
-
- Contacteer: