Ombouw naar AT, nu GTT setup
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Maten:
- Buitendiameter: 25,85 mm (ja, heb ik heel precies en meerdere keren gemeten)
- binnendiameter: 12 mm
- hoogte: 26 mm
Voor wat betreft dat absurde bedrag dat daar genoemd werd. De gek die dat er voor geeft, stuur maar langs. Ik hoop dat ik ze voor pak hem beet 15 of 20 euro per set (4 stuks) kan laten maken. En daarvoor hoef ik geen hip powerflex kleurtje te hebben. Nylon is gewoon goed, ik hoef niet perse PU bussen
- Buitendiameter: 25,85 mm (ja, heb ik heel precies en meerdere keren gemeten)
- binnendiameter: 12 mm
- hoogte: 26 mm
Voor wat betreft dat absurde bedrag dat daar genoemd werd. De gek die dat er voor geeft, stuur maar langs. Ik hoop dat ik ze voor pak hem beet 15 of 20 euro per set (4 stuks) kan laten maken. En daarvoor hoef ik geen hip powerflex kleurtje te hebben. Nylon is gewoon goed, ik hoef niet perse PU bussen
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
- cees en jantine
- cees en jantine
heeft iemand wel eens gehad dat de toeter het opeens niet meer doet.
voor de ombouw deed ie het gewoon en erna niet meer. toeter zelf doet het nog(doorverbonden) maar als ik op het knopje druk..noppes??
ook begint mijn dynamo kuren te vertonen soms met starten staat ie gewoon echt vast en als de motor dan aanslaat krijg je een heleboel rook.. even met een schroevendraaier weer gangbaar maken kan wel en dan doet ie het weer gewoon, maar ik heb ook het vermoeden dat er een draadje niet goed aangesloten zit
de koolborstels zijn nog niet weg, heb ik al naar gekeken.
zou iemand anders een foto van zijn dynamo kunnen maken of heeft iemand een foto waar alle aansluiting op staan?? betreft een gtl dynamo uit ´86
zouden de twee ook verband met elkaar kunnen hebben
wat is eigenlijk de geschatte 0-100 tijd van een soortgelijk apparaat?? heeft iemand die al eens gemeten. ik denk zeker onder de 10 seconden
oh ja over 2 weken gaat ie weer voor de keuring........ik begin alvast met duimen..
cees
voor de ombouw deed ie het gewoon en erna niet meer. toeter zelf doet het nog(doorverbonden) maar als ik op het knopje druk..noppes??
ook begint mijn dynamo kuren te vertonen soms met starten staat ie gewoon echt vast en als de motor dan aanslaat krijg je een heleboel rook.. even met een schroevendraaier weer gangbaar maken kan wel en dan doet ie het weer gewoon, maar ik heb ook het vermoeden dat er een draadje niet goed aangesloten zit

de koolborstels zijn nog niet weg, heb ik al naar gekeken.
zou iemand anders een foto van zijn dynamo kunnen maken of heeft iemand een foto waar alle aansluiting op staan?? betreft een gtl dynamo uit ´86
zouden de twee ook verband met elkaar kunnen hebben
wat is eigenlijk de geschatte 0-100 tijd van een soortgelijk apparaat?? heeft iemand die al eens gemeten. ik denk zeker onder de 10 seconden
oh ja over 2 weken gaat ie weer voor de keuring........ik begin alvast met duimen..
cees
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
- cees en jantine
Ombouw naar AT, morgen APK..
zo hier weer een paar fotoos, er is niet echt veel veranderd eigenlijk sinds de laatste keer. weinig tijd gehad. wel moet de 4 morgen voor de keuring...ben benieuwd. in ieder geval 3 ashoezen, toeter doet het nog steeds niet. op het moment de verlichting ook niet en er zal nog wel het een en ander zijn.

autootje uit de garage

knipoogje naar volkwagen

bij mn schoonouders op het erf

de toerenteller en koelwater temp meter(die zit ff tijdelijk zo)

het hart van de machine..

autootje uit de garage

knipoogje naar volkwagen

bij mn schoonouders op het erf

de toerenteller en koelwater temp meter(die zit ff tijdelijk zo)

het hart van de machine..

- cees en jantine
vorig jaar nog wel..ben ook wel benieuwd eigenlijk.
volgens de garage zou het andere motorblok geen probleem moeten zijn.
die binnenspatborden stonden toch al op de planning, heb ook nog nieuwe spatborden liggen.
we zullen het morgen weten.
moet ik nog wel even de verlichting fixen voor morgen, heb de dynamo losgehad en daarna deden de lichten het niet meer..(heb wel met vast zetten per ongeluk met sleutel 8 kortsluiting gemaakt
)
dus alles ff nakijken.
cees
volgens de garage zou het andere motorblok geen probleem moeten zijn.
die binnenspatborden stonden toch al op de planning, heb ook nog nieuwe spatborden liggen.
we zullen het morgen weten.
moet ik nog wel even de verlichting fixen voor morgen, heb de dynamo losgehad en daarna deden de lichten het niet meer..(heb wel met vast zetten per ongeluk met sleutel 8 kortsluiting gemaakt

dus alles ff nakijken.
cees