koppelingetje vervangen

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 5218Bericht jbeekmann »

Het zat er al enige tijd aan te komen, maar nu wordt het echt vervelend:
de koppeling van mijn GTLletje is aan zijn einde. Nu wil ik deze graag een setje nieuwe platen en eventueel een nieuw lager en kabel geven. Het probleem is ik weet niet hoe en niet waarmee.
Wie heeft er tijd en zin hebben om mij een zondagje te helpen? Ik stel me voor dat ik 's morgens heel vroeg in Bussum in de auto stap en naar iemand toe rij, samen motor en bak d'r uit, platen wisselen, het
zaakje weer monteren en rijdend weer naar huis. Ik begrijp ook wel dat dit wat snel omschreven is, maar toch...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 5219Bericht Goof »

ben je een goeie als je dat in een dag geklaard krijgt. Wil je de drukgroep ook vervangen? Misschien beter om gewoon naar een garage in de buurt te gaan, dit zijn zulke standaard dingen, dat kunnen ze wel. Alhoewel ze wel de prise-as van een r4 moeten hebben liggen om de nieuwe plaat te kunnen centreren. Of ga op bezoek bij zo'n r4 garage of ruud wind of zo.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Gebruikersavatar
Jan-Geert
Berichten: 993
Lid geworden op: za mar 16, 2002 2:00 am
Locatie: Waskemeer
Contacteer:

Bericht: # 5235Bericht Jan-Geert »

tja of je doet t thuis in je garage :sad:
Gebruikersavatar
cyclofrene
Berichten: 191
Lid geworden op: di apr 02, 2002 2:00 am
Locatie: bergentheim

Bericht: # 5240Bericht cyclofrene »

ahhh man dat kan makkelijk in een dag...
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 5242Bericht Folkert »

Psies.. lukt best in een dag. Is me bij de witte ook gelukt. Ff torretje er compleet uit, op de werkbank ff monteren (laat ik in deze dan maar stellen dat het de "plaat" is ipv meervoud). Overigens zonder priseas. Je kunt de drukgroep los monteren en na montage van de bak pas vastdraaien...
Marc B
Berichten: 32
Lid geworden op: zo jan 20, 2002 2:00 am
Locatie: Brummen

Bericht: # 5256Bericht Marc B »

Ik weet dat Jacques Wijker van garage Maree een dergelijke reparatie in een paar uur kan fiksen, maar mij lijkt een dergelijk plan nogal ambitieus... Maar ja, ik heb wat dat betreft twee linker handen!
R4GTL '79 Vert Amazone (restauratieproject), R4TL '81 Bleu Oceàn, R4TL '84 Bordeaux rood, R4TL '84 Mosgroen (in restauratie), R4L '86 Rood, Rodeo 4 Wit (restauratieproject)
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 5279Bericht Folkert »

Nou, volgens mij kan hij het echt rap! Maar hij doet het ook voor de kost.
Gast

Bericht: # 5284Bericht Gast »

bel mij maar even 0578-641986 ,ik kom vaak in het gooi ben automonteur ,en heb wel zin in een klusje.
groeten Willem
Leo
Berichten: 64
Lid geworden op: zo apr 14, 2002 2:00 am
Locatie: Doorn

Bericht: # 5287Bericht Leo »

Kijk, Daar heb je wat aan! Allemaal even het nummer van Willem Anonymous noteren :grin: . En hij komt nog langs ook! Mijn 4tje is nu best in orde. Jammer eigenlijk.
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 5541Bericht jbeekmann »

Ik wil je graag bellen Willem, maar volgens mij probeer ik het steeds op momenten waarop jij niet thuis bent...
Ik blijf proberen!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Plaats reactie