nu moet er een radio in, maar ik weet niet echt waar ik mn boxjes moet inmonteren?, waar doen jullie dit, of gebruiken jullie maar 1box (boven de radio in dat plastieken dinges dan)?
Ze zijn ovaal iets van een 20cm lang en 12cm breed
als je fotos ervan hebt is het mssh sneller duidelijk (zonder jullie daarmee teveel in het werk te steken )
Bruutje schreef:In de deur.
Ik heb in de kofferbak 2 woofers liggen en voorin achter de deurstijlen boxen liggen.
En mijn radio hangt gewoon onder de dash.
sorry het heeft er totaal niet met te maken maar hebt u een foto van uw volledige R4? ik denk dat ik mijn r' ook in zo'n kleur ga doen maar heb nog nooit eerder zo een R4 gezien
Ben toch ook meer van in de deur boxen, maar voor de boxen achter is dit misschien een goed idee. Plank op maat zagen en vooral niet vergeten een complete rol tochtstrip er achter te verwerken tegen het trillen
like r4 schreef:
sorry het heeft er totaal niet met te maken maar hebt u een foto van uw volledige R4? ik denk dat ik mijn r' ook in zo'n kleur ga doen maar heb nog nooit eerder zo een R4 gezien
Traanplaat lijkt me geluidstechnisch niet zo handig. Tenzij je het volplakt met antidreunmatten. Deur volproppen met isolatieschuim is zowieso wel handig en komt het geluid ten goede.
Die van Goof vind ik ook wel relaxed, even een goed stalen rooster ervoor en klaar.
Mmmm... bedenk me net dat het bij mij een beetje lekt daar. Da's dan dus niet handig...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
tjah das mn buitenverbijf in iraki-land
dat moest een moskee worden voor een computerspel(ik deed wat 3d), maar van dat spel is er nooit iets in huis gekomen
tjah das mn buitenverbijf in iraki-land
dat moest een moskee worden voor een computerspel(ik deed wat 3d), maar van dat spel is er nooit iets in huis gekomen