kachel kaputt
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Vanmorgen, Dus de kachel opnieuw doorgespoeld.
Nu met de perslucht, en met een halve liter (echte) cola
Op de terug weg naar huis was de kachel eerst warm, haverwege op de snelweg werd het toch weer minder met de warmte afgifte. Maar het is nog altijd beter dan het is geweest.
Kijk het eerst even aan . en anders ga ik maar voor een andere kachel radiator.
Voor het geval dat.... Heeft iemand een goede liggen en wat kost dat om deze naar alkmaar te sturen?
Nico
Nu met de perslucht, en met een halve liter (echte) cola
Op de terug weg naar huis was de kachel eerst warm, haverwege op de snelweg werd het toch weer minder met de warmte afgifte. Maar het is nog altijd beter dan het is geweest.
Kijk het eerst even aan . en anders ga ik maar voor een andere kachel radiator.
Voor het geval dat.... Heeft iemand een goede liggen en wat kost dat om deze naar alkmaar te sturen?
Nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
-
Ik heb er een liggen en woon zelf in Alkmaar (Noord) dus de verschepingskosten zullen nihil zijn.otogazzi schreef:
Nico
Als je definitief besluit om je kacheltje nog een keer uit te bouwen dan wil ik hem wel doneren.
Met een 4L kom je er wel.
Hallo Pjotter,_pjotr_ schreef:Ik heb er een liggen en woon zelf in Alkmaar (Noord) dus de verschepingskosten zullen nihil zijn.otogazzi schreef:
Nico
Als je definitief besluit om je kacheltje nog een keer uit te bouwen dan wil ik hem wel doneren.
Wil graag de verwarwing komen halen (woon zelf in Alkmaar (Noord) dus de afstand is overheen te komen

Ik mail je via de PM
groeten Nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Vandaag de kachel vervangen,
Op de terug weg was ie lekker warm!
(Was nog een aardig werkje, dashboard eruit halen, demonteren en monteren van de nieuwe kachtel!)
nico
Op de terug weg was ie lekker warm!
(Was nog een aardig werkje, dashboard eruit halen, demonteren en monteren van de nieuwe kachtel!)
nico
Goedzo, je hebt er nu in ieder geval maximaal plezier van met dit weer
Ik ben blij dat ik dat kacheltje gespaard heb van een oneervolle ondergang op de autosloperij.
Wat heb je nu in je koelsysteem gegooid, verse koelvloeistof toch hoop ik?
Hoe lang ben je er in totaal mee bezig geweest?

Wat heb je nu in je koelsysteem gegooid, verse koelvloeistof toch hoop ik?
Hoe lang ben je er in totaal mee bezig geweest?
Met een 4L kom je er wel.
-