Mag je een auto, renault in dit geval, van kleur veranderen? ik heb namelijk zo'n poepbruine zoals dat hier genoemd wordt. ik ben er zelf ook niet zo kapot van en wil al heel lang eigenlijk een rode dus vroeg ik me af of ik hem kon laten spuiten.
Ja hoor. Officieel moet het op het kenteken ook veranderd worden, maar ze maken er nooit een probleem van als je het niet doet. Ga je gang. Maar bruin is best een beetje zeldzaam hoor...
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2004-06-10 23:40 ]</font>
Jep, ome agent had op de boete/beschikking/dat-ding-wat-je-onder-je-ruitenwisser-krijgt-als-je-een-parkeerboete-geeft gezet dat de kleur oranje was. Heb ik er een kopie van opgestrrud met mijn kenteken deel I erbij. daar staat op dat ie rood is. Kreeg ik excuses en kwijtschelding.
Had die nepagent maar beter moeten kijken. Nooit gepoetst vaalrood is nog steeds rood.
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Wat nog erger is: Mijn brum zo heet mijn gtl.
Hij was origineel beige maar iemand heeft hem met de kwarst blauw geschilderd.
Ik heb hem nu 3 weken en moet er nog aan beginnen om hem weer mooi te krijgen en apk waardig. Maar mijn handen jeuken al. ( nu alleen nog mijn portemonee er klaar voor maken hahaha)