Ja, tips...als je een lasapparaat hebt is er altijd hoop. Gewoon bij het begin beginnen, even door het midden heenbijten, en als je klaar bent dan stop je. Flauw, maar het is niet anders. Een bumper heb ik helaas ook al niet.Op 2004-05-10 22:19, schreef Rodeo-Six:
Hallo Zwijger
Dank voor je mee leven, u klinkt als kennner
van dit automobiel.
Nog tips en/of adviezen ?
ApK Feest #$@^&**
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Zoals in mijn onderschrift al staat, geniet ik ook van dit pretpakket, ongezien gekocht voor een aantal euro's van een ander klublid.
Vond de kleur "banaan-geel" wel mooi.
En willem, uit diemen, je hebt gelijk, gewoon ergens beginnen met bakken, ik heb een lasapparaat en R4 vrienden die komen helpen met slijpen, kloppen en bakken.
We maken er gewoon een tuinfeest van, dat doen wel meer klupleden.
En de zo-klaar dingen zijn al klaar, morgen de hoesen, rubbers, kogels en aanverwante ophangings-aandachts-punten.
Dit pretpakket heeft alleen 1 nadeel, ik kom steeds meer tegen wat het niet doet en het eigenlijk wel hoort de doen.
Vanmiddag ook nog even bij us bakkie geweest,
wat berenburg geruild voor wat R4 wisselstukken, die heeft een heel mooi F6je gebouwd, met nog maar 88000 km op de teller.
Vond de kleur "banaan-geel" wel mooi.
En willem, uit diemen, je hebt gelijk, gewoon ergens beginnen met bakken, ik heb een lasapparaat en R4 vrienden die komen helpen met slijpen, kloppen en bakken.
We maken er gewoon een tuinfeest van, dat doen wel meer klupleden.
En de zo-klaar dingen zijn al klaar, morgen de hoesen, rubbers, kogels en aanverwante ophangings-aandachts-punten.
Dit pretpakket heeft alleen 1 nadeel, ik kom steeds meer tegen wat het niet doet en het eigenlijk wel hoort de doen.
Vanmiddag ook nog even bij us bakkie geweest,
wat berenburg geruild voor wat R4 wisselstukken, die heeft een heel mooi F6je gebouwd, met nog maar 88000 km op de teller.
>> Doe mij maar een DAF <<
Laat andere mensen in hun waarde, dan doe ik dat ook met jou, snappie?Op 2004-05-11 16:45, schreef w110:En een beetje beleefder mag best, ik doe toch niets verkeerd?Op 2004-05-11 10:24, schreef Da-Goof:
Dat komt omdat die paar die op de snelweg rijden wel zo snel zijn dat die gestapobak van jou het niet bij kan houden...
Als je zo graag duidelijk wil maken hoe goed die ster van je is volgens jou, dan doe je dat maar op je eigen sterrenforum of zo, maar niet hier. Hetzelfde geldt voor mensen die zich vervelen. Kom mij niet vervelen, want dan wordt ik vervelend en dus onbeleefd.
En voor mij blijft gelden, liever een ster in m'n voorruit dan 1 op m'n motorkap
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
- Rodeo-6
- Berichten: 1174
- Lid geworden op: di jun 04, 2002 2:00 am
- Locatie: Delphi alleen op afspraak
- Contacteer:
Het begint met Apk pret en nu gaat het overOp 2004-05-12 19:30, schreef Suzanne:
He B1 eh ik bedoel W1,wist je dat er eerst dikke mensen waren en dat ze daarvoor M*rc*d*s zijn gaan maken? echt waar!
M$rc@d%ss&n
Wat is er toch aan de hand in R4 land.
Suzanne heb je verstand van stuurhuizen ????
>> Doe mij maar een DAF <<
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
Heb ik wel liggen hoor...Op 2004-05-11 21:04, schreef Rodeo-Six:Yes, F6Op 2004-05-11 00:14, schreef R4F6GTX Automaat:Van een F6?Op 2004-05-10 22:13, schreef Rodeo-Six:
Een achterbumper durf ik al niet eens meer om te vragen.........

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Stührhaus.
Wat maakt het nou uit wat die Wxx zegt. Als hij bedoelt dat een Mercedinges veel comfortabeler rijdt bij 150 dan heeft hij grof gelijk (achter sommige viertjes heeft hij overigens ook alleen stenen op z'n ruit...)
Dat een Mercedes minder snel door z'n plaatwerk heen is is ook waar.
Maar in een M kan je niet met zomers weer op z'n Frans je arm uit je raam doen. En het geluid van een loeiende 845 heeft een Mercedes ook niet, en ook geen riante kofferruimte, en door het volk wordt hij ook niet herinnerd.
Ik kan me best voorstelllen dat Koko Petalo een M wilde hebben, en die gun ik hem van harte. Leve de 4.
Wat maakt het nou uit wat die Wxx zegt. Als hij bedoelt dat een Mercedinges veel comfortabeler rijdt bij 150 dan heeft hij grof gelijk (achter sommige viertjes heeft hij overigens ook alleen stenen op z'n ruit...)
Dat een Mercedes minder snel door z'n plaatwerk heen is is ook waar.
Maar in een M kan je niet met zomers weer op z'n Frans je arm uit je raam doen. En het geluid van een loeiende 845 heeft een Mercedes ook niet, en ook geen riante kofferruimte, en door het volk wordt hij ook niet herinnerd.
Ik kan me best voorstelllen dat Koko Petalo een M wilde hebben, en die gun ik hem van harte. Leve de 4.