De koppeling van mijn auto zit los, gaat zwaar en tijdens het schakelen maakt hij het geluid alsof hij niet goed in de versnelling staat.
Nou moet hij 29 oktober gekeurd worden en ik ben bang dat dit niet veel goeds opleverd.
Wie weet wat dit kan zijn en waar ik rekening mee moet houden?
al het werk aan de bak is vervelend omdat je er zo moeilijk bij kunt. Wat ik het handigst vind is gewoon het motortje er even uit halen. Dat is minder werk dan het lijkt namelijk. Zo kan je er aan alle kanten bij en kan je m ook gewoon in het licht op de werkbank oid zetten.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
de huiskamer is met behulp van een paar kranten en evt een houten plaatje ook een werkbank toch? Een takel maak je van bijvoorbeeld een grootschoot (boot in de buurt?) of van een lijn en twee dubbele blokken en een boom met stevige tak.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Op 2003-10-24 11:18, schreef Ron:
...met een doppenset beginnend bij 24, en een brug met een minimaal spoor van 1,80 meter? Dan heb je daar ook niks an...
Nee Ron, een vrachtwagengarage werkt met smeerputten ipv bruggen. 40 tons bruggen zijn namelijk nogal duur.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
In die garage waar ik af en toe help hebben ze wel een brug, met daaronder een put van ongeveer 80 cm diep. Als daar een zware vrachtwagen op staat, meestal een legertruck of ook wel een Ginaf of Terberg met 5 assen (die dingen wegen nogal wat...), dan hoor je de brug echt kreunen van het gewicht dat ie moet oppakken. Een R4tje zou je misschien dwars op de brug kunnen zetten, en aantal naast elkaar.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"