Deurrubbers

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gast

Bericht: # 2306Bericht Gast »

Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 2344Bericht Boerammetje »

Sorry dat ik ff een paar dagen niet gekeken had. Maar voor wie er dus nog meer rubber (deur~ ja) nodig heeft, en gewoon rond wil gebruiken, meld u even bij Bram.

Als ik genoeg heb voor een hele auto (waarik wel vanuit ga) wil ik het wel ruilen tegen bijvoorbeeld 2 nieuwe voorspatborden of andere voor mij nuttige onderdelen...
Gast

Bericht: # 2364Bericht Gast »

:smile:
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 2410Bericht Boerammetje »

Word ik nu uitgelachen?
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 2418Bericht Goof »

vanmiddag bij oldtimer bv geweest en nou heb ik heel ander rubber meegenomen. Het lijkt eigenlijk best wel op de originele, maar toch ook weer niet. Ik heb in ieder geval geen kit nodig, gewoon lijm is genoeg. Je kunt de vorm eigenlijk vergelijken met het bestaande profiel, alleen is er dan een sleuf uit aan de ene kant, waardoor zeg maar een soort tochtprofiel ontstaat. Hierdoor is ie makkelijker in te drukken, vervormt ie minder snel en wordt ie dichtgedrukt als de wind erin staat. Ik hoop dat het werkt, want het was toch een investering van tegen de 50 euro.

_________________
Renault-4-freak

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Da-Goof op 2002-02-28 17:09 ]</font>
Gebruikersavatar
Folkert
Berichten: 1447
Lid geworden op: di dec 18, 2001 2:00 am
Locatie: Hoevelaken

Bericht: # 2514Bericht Folkert »

Ik hoop het ook voor je.. Het is op afstand nogal lastig om goede rubbers uit te kiezen...
Gebruikersavatar
Goof
Berichten: 1782
Lid geworden op: wo jan 09, 2002 2:00 am
Locatie: N 51 15.32, E 5 33.206

Bericht: # 2521Bericht Goof »

hoezo afstand? Het is voor mij nog geen kwartier rijden naar Heeze, ik ben er gewoon ff heen gegaan. Die gast heeft trouwens heel wat onderdelen liggen, maar voornamelijk van vroege fords. En hij heeft een Dino te koop staan en nog wat exoten zoals mg, alfa 1600 en een formule ford, zonder motor, dat wel.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
El Zwanos
Berichten: 27
Lid geworden op: ma jan 07, 2002 2:00 am
Locatie: Oudwoude

Bericht: # 2704Bericht El Zwanos »

Ik dacht ook goed voorzien te zijn van o.a. deurrubbers. Blijkt dit van div. andere typen renault te zijn en dat past dan toch ook weer niet. Balen. Schuur vol onderdelen en alles blijkt voor andere typen te zijn. Toch maar een andere type renault nemen voor de Hobby .... GEINTJE :grin:
Renault freak 4 ever!
Plaats reactie