trekhaak monteren

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Esther-VL

Bericht: # 18629Bericht Esther-VL »

is er iemand die weet hoe je een trekhaak onder een F4 plaatst.
Ik heb er nu een op de F6 zitten, kan die eraf?
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 18630Bericht R4F6GTX Automaat »

Probeer het eens met de boutjes los te draaien... :roll: Ga je er nu alles afhalen zodat er helemaal niks interessants over blijft? :???:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Esther-VL

Bericht: # 18631Bericht Esther-VL »

Ja prima van die boutjes, zover was ik ook al. Maar ik heb de balken van de F4 enigszins bestudeerd, en daar is niets om de boutjes terug in te doen, of kijk ik verkeerd?

En trouwens de F6 is nog altijd te koop, nog geinteresseerd. De motor zit er nog in en het stuur ook, de wielen ook trouwens. Meer heb je toch niet nodig :wink:

Maar als je nog tips hebt voor die trekhaak, wees welkom!
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 18633Bericht R4F6GTX Automaat »

Dan zul je gaatjes moeten boren. Wel helemaal door de balk, en dan aan de ene kant een iets groter gat zodat je er buisjes (lengte de dikte van de balk) in kan doen, anders kun je de bouten blijven aandraaien totdat de balk helemaal vervormd is, of dat de bouten afbreken. Heb je een F4 gevonden dan? Eindelijk iets naar je zin?
Esther-VL

Bericht: # 18636Bericht Esther-VL »

Op 2003-04-29 19:51, schreef R4F6GTX Automaat:
Dan zul je gaatjes moeten boren. Wel helemaal door de balk, en dan aan de ene kant een iets groter gat zodat je er buisjes (lengte de dikte van de balk) in kan doen, anders kun je de bouten blijven aandraaien totdat de balk helemaal vervormd is, of dat de bouten afbreken. Heb je een F4 gevonden dan? Eindelijk iets naar je zin?
ja ik heb er een in Amsterdam gevonden, via dit forum trouwens. Een beige F4 uit 1984. Motorisch oke, de bodem is ook oké, maar de carosserie kan wel wat aandacht gebruiken. Het grote voordeel was dat die niet meer moest worden ingevoerd, wat een hoop tijd én geld scheelt, dat speelde ook mee!

Dat van die trekhaak lijkt me wel een juist idee. Ik ga dat een nader bestuderen overmorgen op mijn vrije dag.
bedankt alvast.

ben je je groene F4 al kwijt? Niet dat ik er nóg een zou nodig hebben, gewoon intresse!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom de Witte op 2003-04-29 19:58 ]</font>
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 18638Bericht R4F6GTX Automaat »

De groene F4 staat rustig te wachten tussen de blauwe F4 en de oranje R4 Export. Ik dacht 'm geel te spuiten. Die verf heb ik nog staan van mijn eigen F6 en dat ziet er wel fris uit. Eens zal er een koper komen die 'm waardeert en koopt.
Esther-VL

Bericht: # 18676Bericht Esther-VL »

dat klinkt gefrustreerd? :wink:

Ik hou gewoon niet zo van dat legergroen. Geel is wel een zonnige kleur. Misschien heb je zo meer succes.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom de Witte op 2003-04-29 23:28 ]</font>
Folkert

Bericht: # 18682Bericht Folkert »

Legergroen is cool. Net als Olijfzwart (zoals die van mij...)
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 18686Bericht R4F6GTX Automaat »

Dat legergroen is gewoon goeie, harde verf dus ben ik blij dat ie er onder zit. Ideaal als anti-roest-grondverf. plus bestendig om er autolak overheen te spuiten, kleur naar wens! :razz:
Esther-VL

Bericht: # 18688Bericht Esther-VL »

smaken verschillen en smaak kun je óók ontwikkelen :wink:
Folkert

Bericht: # 18703Bericht Folkert »

lol. En bedankt...
Esther-VL

Bericht: # 18704Bericht Esther-VL »

niets te danken. Het was overigens niet persoonlijk bedoeld!
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 18723Bericht R4F6GTX Automaat »

Niet? hoe dan?
Esther-VL

Bericht: # 18739Bericht Esther-VL »

gewoon, een algemene mededeling :wink:
Plaats reactie