trekhaak monteren
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ja prima van die boutjes, zover was ik ook al. Maar ik heb de balken van de F4 enigszins bestudeerd, en daar is niets om de boutjes terug in te doen, of kijk ik verkeerd?
En trouwens de F6 is nog altijd te koop, nog geinteresseerd. De motor zit er nog in en het stuur ook, de wielen ook trouwens. Meer heb je toch niet nodig
Maar als je nog tips hebt voor die trekhaak, wees welkom!
En trouwens de F6 is nog altijd te koop, nog geinteresseerd. De motor zit er nog in en het stuur ook, de wielen ook trouwens. Meer heb je toch niet nodig

Maar als je nog tips hebt voor die trekhaak, wees welkom!
-
Dan zul je gaatjes moeten boren. Wel helemaal door de balk, en dan aan de ene kant een iets groter gat zodat je er buisjes (lengte de dikte van de balk) in kan doen, anders kun je de bouten blijven aandraaien totdat de balk helemaal vervormd is, of dat de bouten afbreken. Heb je een F4 gevonden dan? Eindelijk iets naar je zin?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
ja ik heb er een in Amsterdam gevonden, via dit forum trouwens. Een beige F4 uit 1984. Motorisch oke, de bodem is ook oké, maar de carosserie kan wel wat aandacht gebruiken. Het grote voordeel was dat die niet meer moest worden ingevoerd, wat een hoop tijd én geld scheelt, dat speelde ook mee!Op 2003-04-29 19:51, schreef R4F6GTX Automaat:
Dan zul je gaatjes moeten boren. Wel helemaal door de balk, en dan aan de ene kant een iets groter gat zodat je er buisjes (lengte de dikte van de balk) in kan doen, anders kun je de bouten blijven aandraaien totdat de balk helemaal vervormd is, of dat de bouten afbreken. Heb je een F4 gevonden dan? Eindelijk iets naar je zin?
Dat van die trekhaak lijkt me wel een juist idee. Ik ga dat een nader bestuderen overmorgen op mijn vrije dag.
bedankt alvast.
ben je je groene F4 al kwijt? Niet dat ik er nóg een zou nodig hebben, gewoon intresse!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tom de Witte op 2003-04-29 19:58 ]</font>
-
De groene F4 staat rustig te wachten tussen de blauwe F4 en de oranje R4 Export. Ik dacht 'm geel te spuiten. Die verf heb ik nog staan van mijn eigen F6 en dat ziet er wel fris uit. Eens zal er een koper komen die 'm waardeert en koopt.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
-