aanmeld probleem

Tips, regels, vragen en mededelingen

Moderators: trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, trompjohan, Nando

Plaats reactie
BVDP
Berichten: 794
Lid geworden op: do jun 19, 2008 3:34 pm
Locatie: Oud-Turnhout

aanmeld probleem

Bericht: # 185784Bericht BVDP »

k kan me niet meer aanmelden op het forum op mijn gebruikelijke pc en smartphone. Er komt een bericht: Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen. Op een oude pc lukt het wel. Iemande nog problemen of een idee wat ik fout doe?

Groet, Bart
BVDP
Berichten: 794
Lid geworden op: do jun 19, 2008 3:34 pm
Locatie: Oud-Turnhout

Re: aanmeld probleem

Bericht: # 185789Bericht BVDP »

Het aanmeldprobleem is blijkbaar op gelost. Geen idee waarom :o

Groet, Bart
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5667
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: aanmeld probleem

Bericht: # 185790Bericht Bertje »

Klopt, ik had melding gemaakt bij 1 vd moderators, het is nu opgelost (blijkens het feit dat jij en ik weer berichten kunnen typen hier :P)
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Plaats reactie