k kan me niet meer aanmelden op het forum op mijn gebruikelijke pc en smartphone. Er komt een bericht: Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen. Op een oude pc lukt het wel. Iemande nog problemen of een idee wat ik fout doe?
Groet, Bart
aanmeld probleem
Moderators: trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, trompjohan, Nando
Re: aanmeld probleem
Het aanmeldprobleem is blijkbaar op gelost. Geen idee waarom
Groet, Bart
Groet, Bart
Re: aanmeld probleem
Klopt, ik had melding gemaakt bij 1 vd moderators, het is nu opgelost (blijkens het feit dat jij en ik weer berichten kunnen typen hier
)
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd