Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4

Auto's, onderdelen enz. gevraagd

Moderators: Rik H., trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Rik H., trompjohan, Nando

Plaats reactie
ricovanderwal

Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4

Bericht: # 185467Bericht ricovanderwal »

Ik heb een leuk (r4f4 met scharnieren aan de buitenkant ) project staan, helaas is de vorige eigenaar de papieren kwijt geraakt van deze. Misschien heeft iemand hier een leuke optie liggen. Grote voorkeur van belasting vrije platen.

Mvg rico!
Renault 4 f4 - 83 (edf-gdf) V-18-KSR
Renault 4 f4 - 88 (personen uitvoering) PR-BD-85
Renault 4 f4 - ?? Zoek ik kenteken voor!
Renault 5 - 1x
Renault super 5 - 6x
Renault express - 1x
Bertje

Re: Kenteken nummers en papieren gezocht. R4F4

Bericht: # 185476Bericht Bertje »

Weet je de voorgeschiedenis? Indien buitenlands (Frans?) kun je zonder papieren maar met aankoopfactuur gewoon langs de RDW. Bouwjaar na 77 krijg je helaas wel zo'n gruwelijk kenteken uit de nu lopende reeks. Aankoopfactuur hoeft trouwens niet veel voor te stellen.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
ricovanderwal

Bericht: # 185481Bericht ricovanderwal »

Bertje schreef: do mar 19, 2026 10:39 am Weet je de voorgeschiedenis? Indien buitenlands (Frans?) kun je zonder papieren maar met aankoopfactuur gewoon langs de RDW. Bouwjaar na 77 krijg je helaas wel zo'n gruwelijk kenteken uit de nu lopende reeks. Aankoopfactuur hoeft trouwens niet veel voor te stellen.
Dag bertje, het is volgens de vrij "ongeïnteresseerde" zoon van de helaas overleden vader waarvan ik deze projecten heb over genomen een franse..voor de rest heb ik heb geen idee van de geschiedenis en heb ook geen aankoop factuur. helaas helemaal papierloos.... Het chassisnummer is ook al zo vervaagt dat er niks meer van te maken is...

Qua kenteken maakt het me niet zoveel uit op dat het balstingvrij is na, dit is voor mij de eerste stap om er überhaupt mee bezig te gaan 😁.

Of je moet een beetje frans kunnen en een "aankoop vactuur" inmekaar kunnen knutselen( maar dan kom ik nogsteeds niet uit want de nummers in de balk zijn niet meer te lezen)

Thanks voor de reactie!
Renault 4 f4 - 83 (edf-gdf) V-18-KSR
Renault 4 f4 - 88 (personen uitvoering) PR-BD-85
Renault 4 f4 - ?? Zoek ik kenteken voor!
Renault 5 - 1x
Renault super 5 - 6x
Renault express - 1x
Bertje

Bericht: # 185486Bericht Bertje »

Is het chassisnummer echt niet meer te lezen/ op te frissen? Wat hebben ze daar dan in vredesnaam mee gedaan...?
PB gestuurd trouwens
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Plaats reactie