Renault’s gezocht voor speelfilm - Land van Johan

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Voormalig Steunpunt NO
Berichten: 1017
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 2:00 am
Locatie: Weerdinge (Emmen)

Renault’s gezocht voor speelfilm - Land van Johan

Bericht: # 183472Bericht Voormalig Steunpunt NO »

Datum: 27 maart 2024 om 12:19:25 CET

Onderwerp: Renault’s gezocht voor speelfilm - Land van Johan

Beste,

Mijn naam is Huib Robben, ik ben assistent productieleider van de speelfilm “Land van Johan”.

Wij zijn op zoek naar autoliefhebbers die het leuk vinden om hun auto ter beschikking te stellen voor deze speelfilm. Het speelt zich af van 1966 tot 1987 en hierbij passen de oude Renault’s uitermate goed in het straatbeeld van Amsterdam in die tijd. Wellicht hebben jullie een platform / forum / Facebook groep waar jullie dit zouden kunnen delen?

Het zal opgenomen worden in omgeving Amsterdam aanstaande zomer van mei/juni/juli dit jaar.

Hierbij ook wat algemene informatie over de film:

De film "Land van Johan” (deel 1) wordt een ode aan de Nederlandse cultuur vanaf de jaren '60 tot aan begin jaren '80. Het wordt een speelfilm die veelal iconische momenten betreft zoals de studentenrellen, het Dolle Mina protest, korsetverbranding en de Bhagwanbeweging.

De personages in onze film bewegen zich door deze soms revolutionaire momenten heen. De film zal uiteindelijk in 2025 draaien in de bioscopen van Nederland en past binnen het genre 'toegankelijke arthouse’. Groots dus. Het moment dat we de film willen opnemen zal de zomer (mei/juni/juli) 2024 zijn.

Mochten jullie meer info willen over de film ben ik uiteraard bereikbaar op mijn telefoonnummer of op dit mailadres. Mijn tel nr is 06 20 35 75 82.

Hoor graag van jullie.
Alvast bedankt.

Hartelijke groet,

Huib Robben
Assistent Productieleider “Land van Johan”
huib@witfilm.nl
Plaats reactie