Zelf opgehaald in Noord-West Frankrijk. Waar we eigenlijk voor een Acadiane gingen is het een F4 geworden.
Chassis en koets eigenlijk heel hard, op 2 lasplekken na links en rechts in de wielkuip. De auto is na zijn france telecom tijd naar zuid-frankrijk vertrokken als auto voor op een camping. Ik verwacht dat hij daardoor mede nog hard is aan de onderkant.
Koets is gedeukt en oppervlakkige roest, ga ik niks aan doen. Enkel denk ik blanke lak of lijnolie als bescherming.
Sinds een maand dit project weer opgepakt. Nu met de remrevisie bezig, nieuwe leidingen, cilinders, voeringen, leidingen naar de achteras wordt nog een uitdaging, net als de remkrachtverdeler die op een onmogelijke plek zit. Ik wil de koets eigenlijk laten zitten.
Motor is een 839. Welke helemaal geen compressie meer heeft, bij 1 cilinder zit een zuigerveer vast tussen de cilinder en zuiger. En is de cilinderkop beschadigd. Ik wil dit blok vervangen voor een zelfde motor. Hierbij een aantal foto's:




