Joreno had voor mij een losse scharnierpen en bij Hornbach had ikzelf scharnieren gehaald waar de pen uit kon. Die pennen bleken zeer vergelijkbaar en 6.9mm dik: dat klemt dan net niet in de scharnierdelen op de carrosserie en is dus niet geschikt.
Daarom 2 slotbouten (diameter 7 mm) aangepast: niet ideaal, want ik heb eraan moeten vijlen (om van de vierkante nok onder de kop af te komen), dus dit zal gaan roesten, en de (ronde) koppen zijn eigenlijk lelijk groot, maar het past (en klemt) nu wel.
Helaas blijkt de klep te laag te hangen, ook als ik de scharnieren zo laag mogelijk op de klep vastzet. Dat is op de foto niet duidelijk te zien, maar het rubber kiert aan de bovenkant. Even vergelijken met mijn 69er, mogelijk zijn de scharnierdelen op de carrosserie wat (omlaag) verbogen; die moet ik dan terug tikken/buigen.
Verder een jaren 60/70 interieur geregeld (dank Jandoe!), maar het lijkt erop dat die stoelen te breed zijn om compatibel te zijn met een handremhendel tussen de voorstoelen... Ze vallen deels over de handrembeugel heen en zijn (zonder verdere aanpassingen) niet vast te bouten. Een zien hoe dat op te lossen...