jandoe1000 schreef: di sep 06, 2022 10:17 pm
Ja dit is een originele Plein Air. Om precies te zijn eentje uit 1969, met Sinpar nummer 563, het hoogste bekende Sinpar nummer. De auto is nieuw verkocht in Frankrijk en kwam in 2010 naar Nederland. Geregistreerd in het officiele Renault 4 Plein Air Register als nummer 013. Zie www.renault4pleinair.com
Vorige week zijn we terug gekomen van een vakantie in Bougogne. Tijdens deze vakantie hebben we 4 4tjes gespot. Een ervan was in restauratie, de andere 3 in dagelijks gebruik.
Vandaag een “vers geïmporteerde” R4TL gespot op de Waalkade in Tiel.
Zo op het oog nogal “ dans son jus” maar met nieuwe banden en uitlaat, nette bodem en goede bekleding. Mooie uitbreiding van het bestand.
Wat mij betreft is er trouwens een verschil tussen "dans son jus" en "verwaarloosd". In dat eerste geval doet iemand zijn best om een wagen technisch goed en op de weg te houden, maar streeft niet naar nieuwstaat. Als ik de roestvorming aan deze achterklep (en spiegels) zie vrees ik dat deze van de tweede categorie is...
Die nieuwe kentekens (van na de 2-2-2 reeksen) vind ik trouwens ook een gruwel, ja...
Laatst gewijzigd door Bertje op ma okt 31, 2022 9:50 am, 2 keer totaal gewijzigd.