Hi, mijn F4 (Het Bakblik) start tegenwoordig heel moeizaam en trek niet goed op. Is er iemand in Amsterdam die mij kan helpen? Sta zaterdag op een bruiloft met Het Bakblik met taart, maar wordt nu een beetje zenuwachtig dat het nog erger wordt en dat ie zaterdag helemaal niet wilt starten. Iemand?
Groet, Christina
hulp in Amsterdam op korte termijn!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: hulp in Amsterdam op korte termijn!
Ik zou beginnen bij ontsteking en carburateur. Voor mij helaas te ver weg (vanaf Eindhoven).
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Dank je:-)
Waar zit je precies in Amsterdam ? Ik denk dat ik voor zaterdag nog wel een momentje kan vinden misschien.
Een paar van de meest voor de hand liggende problemen zijn
- Ontsteking , zorg voor een vers setje puntjes, condensator, en 4 verse bougies en eventueel een nieuwe verdeelkap en rotor, het kan ook nog an de bougiekabels liggen, let vooral op corrosie waar ze op de verdeelkap zitten.
- Valse lucht / carburatie / brandstofpomp, daarvoor zullen we echt even moeten zoeken.
Een paar van de meest voor de hand liggende problemen zijn
- Ontsteking , zorg voor een vers setje puntjes, condensator, en 4 verse bougies en eventueel een nieuwe verdeelkap en rotor, het kan ook nog an de bougiekabels liggen, let vooral op corrosie waar ze op de verdeelkap zitten.
- Valse lucht / carburatie / brandstofpomp, daarvoor zullen we echt even moeten zoeken.