Even voorstellen

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Breght
Berichten: 118
Lid geworden op: wo mar 17, 2021 12:21 am
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht: # 179814Bericht Breght »

Goededag! Na twee berichten al op het forum te hebben geplaatst dacht ik, zal me toch eens voorstellen!
Ik ben inmiddels nieuw op het forum aangekomen met mijn R4F4 uit 1986. Ik vraag me stiekem toch een beetje af of ik hier niet de jongste ben (als lid en forumbezoeker). Ik ben pas 18 geworden en heb ook op mijn 18e verjaardag de tocht naar de RDW gemaakt om mijn 4'tje op NL kenteken te zetten. Ik heb hem twee jaar geleden gekocht in Frankrijk en inmiddels mag ik er eindelijk de weg mee op. Zelf woon ik in Maastricht maar ben inmiddels al 2x op en neer naar Arnhem geweest gezien mijn familie daar woont. Mijn 4'tje rijdt deze afstand fantastisch en heeft me nog absoluut niet teleur gesteld. Ik zal hierna wat foto's toevoegen. Al met al vind ik het fantastisch om het forum door te bladeren, om meer te weten te komen over de R4 en dus zit ik eigenlijk wel een paar avonden in de week heerlijk het forum af te struinen, fantastisch.

Het lijkt me ontzettend leuk om met een stel 4'tjes te gaan touren. Dus als er meerdere mensen zijn die dit (misschien wel op korte termijn) leuk vinden, stuur gerust een PB. Maakt wat mij betreft niet uit of dat in de buurt van Maastricht of meer richting het noorden is! Fijne avond (of als je dit later leest, fijne dag!) Breght
VNL-58-L R4F4 1986 1108cc uit Frankrijk (baai)
Breght
Berichten: 118
Lid geworden op: wo mar 17, 2021 12:21 am
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht: # 179815Bericht Breght »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
VNL-58-L R4F4 1986 1108cc uit Frankrijk (baai)
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5134
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: Even voorstellen

Bericht: # 179818Bericht Bertje »

Ha Breght, welkom! Het zou heel goed kunnen dat je een van de jongere R4 rijders bent; veel jonger kan ook eigenlijk niet :)

Zowel ik als mijn buurman hadden ook R4tjes in Maastricht, maar de buurman heeft hem verkocht en zelf woon ik daar al jaren niet meer.

Wat zijn jouw plannen met de F4? Gewoon lekker rijden, of gaandeweg ook leren sleutelen? Of heb je misschien al ervaring op dat vlak?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Breght
Berichten: 118
Lid geworden op: wo mar 17, 2021 12:21 am
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht: # 179823Bericht Breght »

Bertje schreef: vr jan 21, 2022 11:08 am Ha Breght, welkom! Het zou heel goed kunnen dat je een van de jongere R4 rijders bent; veel jonger kan ook eigenlijk niet :)

Zowel ik als mijn buurman hadden ook R4tjes in Maastricht, maar de buurman heeft hem verkocht en zelf woon ik daar al jaren niet meer.

Wat zijn jouw plannen met de F4? Gewoon lekker rijden, of gaandeweg ook leren sleutelen? Of heb je misschien al ervaring op dat vlak?

Hi Bertje! Merci!

Mijn plannen voor de F4 zijn inderdaad gaandeweg ook wat leren sleutelen. Op het gebied van elektronica heb ik erg veel (sleutel-)kennis (ik heb m’n eigen bedrijfje en help mensen met Apple producten). Maar met auto’s nog niet echt veel. Hiervoor heb ik een Ape Piaggio gehad die helaas regelmatig langs de weg stond. Gaskabels repareren voor de ape ben ik inmiddels expert in en heb ook dingen zoals de startmotor zelf vervangen.

Maar goed, ik denk dat ik nog zat kan leren en dat wil ik ook graag. Ook ben ik laatst op internet de 4alpes gezien, lijkt me fantastisch om hieraan mee te doen (misschien nog deze zomer?). Maar goed, dat moet ik nog even kijken!
VNL-58-L R4F4 1986 1108cc uit Frankrijk (baai)
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Even voorstellen

Bericht: # 179824Bericht Jan1962 »

Hallo Berght,
Van harte welkom op dit forum.
Ik heb ervaren dat het forum vol zit met behulpzame mede R4 sleutelaars.
Zelf ben ik meer van het toeren met de R4. Vorig jaar reed ik meer dan 7000 km door heel Nederland voor de Landmarkrally van de R4 club.
Veel plezier met de F4!
Groeten,
Jan
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Breght
Berichten: 118
Lid geworden op: wo mar 17, 2021 12:21 am
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht: # 179828Bericht Breght »

Jan1962 schreef: za jan 22, 2022 8:22 am Hallo Berght,
Van harte welkom op dit forum.
Ik heb ervaren dat het forum vol zit met behulpzame mede R4 sleutelaars.
Zelf ben ik meer van het toeren met de R4. Vorig jaar reed ik meer dan 7000 km door heel Nederland voor de Landmarkrally van de R4 club.
Veel plezier met de F4!
Groeten,
Jan
Fantastisch! Zelf ben ik van plan deze zomervakantie Frankrijk in te gaan en heel veel te gaan toeren! Ik hoop snel met wat mede 4 bezitters te kunnen toeren in Nederland!
VNL-58-L R4F4 1986 1108cc uit Frankrijk (baai)
Roos
Berichten: 8
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 1:50 pm

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180045Bericht Roos »

Hoi Breght, leuke wagen! Ik wil ook wel eens touren door Nederland of buurlanden. Wie weet wat dit seizoen brengt :)
PimR
Berichten: 7
Lid geworden op: vr mar 04, 2022 12:01 pm

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180105Bericht PimR »

Hey Breght,

sinds vandaag ben ik ook r4-rijder. Ik woon in Amstenrade en ben ook beginnend sleutelaar. Mocht je tegen problemen aanlopen bij het sleutelen, wil ik graag meedenken/meekijken. ook voor mij leerzaam. Ik heb de beschikking over een garage met brug.
Stephan
Berichten: 102
Lid geworden op: do jul 16, 2020 11:10 pm

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180117Bericht Stephan »

Welkom en veel plezier met de 4!
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180124Bericht Jan1962 »

Ook een welkom aan PimR. En uiteraard veel plezier met je 4!
Leuk dat er meer 4tjes in Limburg rondrijden.
Ben zelf de trotse bezitter van een mooie beige GTL uit 1986. Daarmee maak ik vooral Limburg en Brabant af en toe een beetje onveilig.
Is het misschien een leuk idee om om de beurt een route in Limburg uit te zetten en die dan samen te rijden?
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
PimR
Berichten: 7
Lid geworden op: vr mar 04, 2022 12:01 pm

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180142Bericht PimR »

lijkt mij een erg leuk idee! ik ben op dit moment mijn vier TL lekvrij aan het maken.. ook een dame uit 86.. maar zij rijdt natuurlijk wel.. elke dag wordt zij uitgelaten...
Viktor77
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jun 10, 2022 6:52 am
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180461Bericht Viktor77 »

Goedemorgen R4 minnend forum,

Viktor Jeuken is de naam, 44 jaar en sinds 2 weken eindelijk trotse eigenaar van een f4. We (vrouw, zoon, hond, paard) wonen in Cadier en Keer, met andere woorden weer een in het uiterste zuiden 😎

Helaas staat sinds de aanschaf de wagen stil en nu al een week bij de garage, maar dat komt zeker goed.

Tot ziens ergens !

Afbeelding
Je m’appelle, je m’apour, der lèg unne keutel op ‘t parcours :)
F4 - 1985
Breght
Berichten: 118
Lid geworden op: wo mar 17, 2021 12:21 am
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180657Bericht Breght »

Jan1962 schreef: wo mar 16, 2022 7:23 pm Ook een welkom aan PimR. En uiteraard veel plezier met je 4!
Leuk dat er meer 4tjes in Limburg rondrijden.
Ben zelf de trotse bezitter van een mooie beige GTL uit 1986. Daarmee maak ik vooral Limburg en Brabant af en toe een beetje onveilig.
Is het misschien een leuk idee om om de beurt een route in Limburg uit te zetten en die dan samen te rijden?
Lijkt me een heel leuk idee!
VNL-58-L R4F4 1986 1108cc uit Frankrijk (baai)
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180661Bericht Jan1962 »

@ Bregt:
Ik ben er al mee bezig geweest en heb een rit bijna klaar. Ik wil de rit nog een keer na rijden of alles klopt. Het heeft al een tijdje stilgelegen vanwege een traag herstel van een covid infectie. (sip)
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Even voorstellen

Bericht: # 180727Bericht Jan1962 »

De rondrit die ik beloofde is af.
Uitnodigingen zijn verstuurd aan een bescheiden aantal.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Plaats reactie