Lampje uit
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Na mijn klein probleempje met de motorkapschaniertjes van de regen in de drup. De kap zit er weer op, alles weer aangesloten zoals het er van af kwam. En nou doen mn lampjes het niet meer. Twee kleine pitjes in de koplampen en als ik mn groot licht aandoe, gaat rechts er flink tegen aan en links helemaal uit ?????
Misschien zijn er, bij het eraf halen/erop zetten van de kap wat draadjes losgegaan. De koplampbedrading is toch al geen sterk punt van de R4, dus kijk alles even na, ook de zekeringen. In de R4-vraagbaak van Olyslager staat een (beknopt) elektrisch schema, in het grote Kluwer-handboek zelfs een heel uitgebreid schema. Doe er je voordeel mee en raadpleeg als het niet lukt die o-zo-technische buurman (of een andere techneut in je kennissenkring!)!!
Zo, ik kan de 140 weer aantikken met mijn nieuwe carburateur...
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: wo dec 18, 2002 2:00 am
- Locatie: zutphen
ja ik denk ook dat het een massa probleem is. Je scharnieren van de motorkap zijn los geweest en maken misschien net ff wat minder massa als toen ze nog niet los waren geweest. Hou eens een rechtstreekse massa van de accu op de lampjes of op de carroserie in de buurt van de lampjes. (Let wel op voor kortsliuting) succes er mee!!!!!!!!
toch vreemd dat één van de twee het dan wel doet... Ik zou het eerder zoeken in de massa lamp-kap dan in kap-chassis.
Een R4 is trouwens wat dat betreft niet echt betrouwbaar. Het zou ook zomaar kunnen dat je lichtschakelaar de geest heeft gegeven, dan blijf je zoeken... (mmm... dat zou dan weer niet kloppen met dat ene brandende grootlicht..) nouja, succes!
Een R4 is trouwens wat dat betreft niet echt betrouwbaar. Het zou ook zomaar kunnen dat je lichtschakelaar de geest heeft gegeven, dan blijf je zoeken... (mmm... dat zou dan weer niet kloppen met dat ene brandende grootlicht..) nouja, succes!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!