Ontzettend goed dat je het blok hebt opengetrokken! Dat kan absoluut een goede beurt gebruiken

Je bent in ieder geval erg goed bezig - en ook niet alleen, dat scheelt! Keep it up!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Eeehhh ja daar ben ik ook benieuwd naar Jurjen, over een jaar vertel ik hetjurjenz schreef:Inderdaad, interessant om te weten wat voor uitslag een motoroliedruktest en compressietest geeft.
Kan het ook gewoon roet zijn, of andere stoffen die uiteindelijk neerslaan als de olie verzadigd is? Cilinderwand ziet er op zich goed uit.JdeW schreef:Idd Bert, het is echt fijn zand, je voelt het tussen de vingers, heb geen idee hoe het binnen gekomen is en het is een aardige hoeveelheid.
Ja, de bekende Black Sludge...Weet je ik neem toch even het zekere voor het onzekere, krukaslagerschalen, drijfstanglagerschalen zijn nu makkelijk los te halen en te bekijken en alle keerringen moeten toch vervangen worden oftewel alles gaat los en dan zijn alle kanalen in de motor ook makkelijk schoon te krijgen.Bertje schreef:Kan het ook gewoon roet zijn, of andere stoffen die uiteindelijk neerslaan als de olie verzadigd is? Cilinderwand ziet er op zich goed uit.
jurjenz schreef:...als je ooit in de buurt ben van Groningen, je mag er for free gebruik van maken...