Herman P, en de Rodeo.

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
hermanp
Berichten: 23
Lid geworden op: wo okt 01, 2014 11:50 pm

Herman P, en de Rodeo.

Bericht: # 153262Bericht hermanp »

Hallo Renault liefhebbers,

Sinds begin deze maand ben ik eigenaar van een rollend chassis compleet met allemaal losse Rodeo onderdelen. De bedoeling is om deze originele Nederlandse Rodeo weer op de weg te krijgen. Hiervoor moet alles gebeuren. Veel laswerk, en alle techniek moet ook nieuw/vervangen worden. Het is een uitdagende klus mede omdat er geen papieren bij deze auto zitten. Zodra ik deze heb, ga ik met de restauratie beginnen.
In het verleden heb ik een fiat500 compleet gerestaureerd, en nu wordt het tijd voor een echte 4 persoons cabriolet.
Ik zoek leden die ook een Rodeo (type 6) hebben (gehad), en mij kunnen adviseren over de aanpak van de restauratie en verder ook zo veel mogelijk digitale informatie van bv een werkplaatshandboeken, tekeningen, foto's van dit type Rodeo. Ik zal dan ook met name posten in de groep ' sleutelen aan de Renault-4'
En verder wil ik het hele proces goed documenteren middels foto's, zodat ook anderen hier hun voordeel mee kunnen doen.
Ik woon in Groningen en heb een garage tot mijn beschikking om de restauratie uit te voeren..
Wil je meer weten, of heb je informatie voor mij, dan zie ik graag een PB in mijn mailbox.

Update 28-11-14:
Nu ook eigenaar van ee R4 van 1990... Gekocht voor onderdelen, maar nu eerst maar eens een paar maanden rijden om te kijken hoe het eigenlijk is zo'n R4.. Ziet er goed uit, en is prima onderhouden.. Zie forum voor de details.. Nog geen foto's, omdat ik nog veel aan carroserie ga doen... Is ook leuk voor ons gezin, een auto die het wel doet en niet in onderdelen is. Ik hoop dat het mij ook goed gaat bevallen, maar ik vindt het nu al leuk na 1 dag...

Groet,
Herman P, Ut Grun..
Gebruikersavatar
dick holtrop
Berichten: 1283
Lid geworden op: di aug 23, 2005 4:36 pm
Locatie: frentsjer
Contacteer:

Re: Herman P, en de Rodeo.

Bericht: # 156692Bericht dick holtrop »

ik heb nog een rodeo 6b staan voor onderdelen, vaste prijs 500 euro

belangstelling staat in franeker fryslan
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.

niet omdat het moet maar omdat het kan
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Herman P, en de Rodeo.

Bericht: # 156693Bericht Mark4GTL »

qua rodeo, neem eens contact met Okido hier op het forum...

Die rijdt veelal rodeo en heeft 2 rechterhanden :wink:
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Plaats reactie