Voor de hoeken aan de voetbalken heb ik de koets op het chassis geplaatst voor deze correct te positioneren.
Bij de verdere laswerken aan het schutbord en de binnenschermen heb ik het chassis ook nodig om de naden mooi te laten aansluiten.
Voor het aflassen van de positioneerde stukken hang ik de koets wel terug naar boven, mijn rug is daar heel blij om.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Goed werk! Ik heb ook in die hoeken zitten prutsen, maar dan zonder de carrosserie van het chassis af te halen, en dat werd niet optimaal. Dit ziet er een stuk prettiger uit.
Mooi werk inderdaad! Ook goed hoe je steeds referentiepunten zoekt zodat je niet scheef gaat lassen, in dit geval voor de koets tijdelijk terug op het chassis te zetten. En mooi hoe je alle richels en ribbels behoudt of terug aanbrengt, dit oog wel zo netjes.
Vandaag toch even de tijd gevonden om een nieuw gelijkvormigheids attest voor de F4 aan te vragen bij Renault Antwerpen. Bedoeling was om de wagen om te vormen van bestelwagen naar personenwagen zodat ik hem als een normale wagen kon inschrijven met standaard nummerplaten. Maar Renault doet niet mee, dus er blijft nog één mogelijkheid open wil ik hem inschrijven als COMBIE, dat is hem laten keuren als oldtimer. Dus met de O nummerplaat. Daarvoor heb ik geen aangepast gelijkvormigheids attest voor nodig.
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is vast een overbodige vraag, maar heb je er goed op gelet dat de curve van het binnenscherm exact behouden is? Zie viewtopic.php?f=2&t=15340&start=75" onclick="window.open(this.href);return false; wat er gebeurt als dit niet klopt.
Bertje schreef:Het is vast een overbodige vraag, maar heb je er goed op gelet dat de curve van het binnenscherm exact behouden is? Zie viewtopic.php?f=2&t=15340&start=75" onclick="window.open(this.href);return false; wat er gebeurt als dit niet klopt.
Als ik er aan bezig was dacht ik aan uw topic. heb er dan een scherm bij gehaald en gepast.
Ben wel van plan voor ik aan het spuitwerk beging alles te controleren op zijn juistheid, als er iets niet past kan ik het nog corrigeren. Zo moet ik ook nog enkele montage gaten boren naar de bevestiging van het chassis
car syteem style JP4 FROG 1989 Clan R4 GTL. 1989 . R4F4 COMBI me aangeboden als schroot. 1984 Renault Dauphine 1958 Estafette 1974 campforts@live.be https://www.facebook.com/R4.GTL" onclick="window.open(this.href);return false;