censuur

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
girafon
Berichten: 13
Lid geworden op: vr jun 27, 2014 8:08 pm

censuur

Bericht: # 150774Bericht girafon »

Tjongejonge mensen, waarom wachten tot in de pruimentijd voordat je bericht geplaatst wordt? We zijn toch volwassen mensen, die niet gecontroleerd behoeven te worden.
Mvg, girafon
Gebruikersavatar
Mausje75
Berichten: 88
Lid geworden op: zo apr 13, 2014 10:04 pm
Locatie: Scherpenisse ( Tholen )

Re: censuur

Bericht: # 150778Bericht Mausje75 »

Het gaat niet om de censuur en/of we volwassen zijn ja of nee..

Het gaat erom dat er mensen cq bedrijven zijn die zich aanmelden puur en alleen om reklame/spam berichten plaatsen, wat als hinderlijk kan worden beschouwd.. ( of zoiets)

Om dat te voorkomen, worden de 1e 5 berichten gecheckt.. :wink: ( klopt wel dat het best irritant kan zijn )
Quot homines, tot sententiae

84`er R4 GTL... 50 tinten rood
85`er Witte VW Kever
Gebruikersavatar
Rik H.
Berichten: 659
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 4:35 pm
Locatie: Zwolle

Re: censuur

Bericht: # 150779Bericht Rik H. »

Beste Girafon,

Er zijn wel degelijk mensen die het nodig vinden om ons forum vol te spammen met reclametroep en foto's die weinig te maken hebben met de Renault 4...er zijn periodes dat we dagelijks meerdere van dit soort berichten moeten verwijderen. Om deze berichten en gebruikers eruit te filteren moeten de eerste 4 berichten goedgekeurd worden door een moderator. Na deze 4 berichten ben je van ons verlost, als je je tenminste netjes gedraagt. :P

De moderators zijn meestal dagelijks op het forum te vinden, zodat het meestal niet lang duurt voordat je bericht wordt goedgekeurd. Een enkele keer komt het voor dat toevallig alle moderators een drukke dag hebben of om een andere reden even niet op het forum kunnen kijken. Het blijft vrijwilligerswerk. We doen ons best maar soms is het nodig om geduld te hebben. :wink:

Veel plezier op het forum!
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Gebruikersavatar
Rik H.
Berichten: 659
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 4:35 pm
Locatie: Zwolle

Re: censuur

Bericht: # 150783Bericht Rik H. »

Overigens heb ik op 27 juni om 21.31 uur je voorstelbericht goedgekeurd, ongeveer 2 uur nadat je die had geplaatst. Kennelijk heb je dat bericht zelf weer verwijderd, zodat die weer opnieuw goedgekeurd moet worden... :roll:
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
girafon
Berichten: 13
Lid geworden op: vr jun 27, 2014 8:08 pm

Re: censuur

Bericht: # 150786Bericht girafon »

Oke, ik snap het. Niet aan gedacht, ben niet zo'n frequent forummer. Ik wilde mijn 1ste bericht niet zozeer verwijderen, maar corrigeren. Dat kan kennelijk ook mis gaan:-) Maar bedankt voor de reacties!
Plaats reactie