slechte plekken

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Klasieker
Berichten: 18
Lid geworden op: do dec 19, 2013 9:30 pm

slechte plekken

Bericht: # 147734Bericht Klasieker »

Hoi

ik heb al best wat gesleuteld aan oude auto,s, echter nooit aan een renault 4 ik heb nu twee f6 staan echter ik weet niet wat de zwakke plekken zijn van een f6, ik zou graag van een van de autos een hele nette willen maken
echter dan moet ik wel weten welke van de twee de beste is om te restaureren of mischien beide wel.
ik zou dus graag willen weten waar ik moet kijken om te zien of het rendabel is en jullie als kenners moeten mij dat zo kunnen vertellen.
als ik hier aan begin zou ik ook het liefste een body off doen.
de auto zal daarna worden gebruikt als reclame auto voor mijn bedrijf.
lassen is geen probleem en een brug hebben we ook echter deze is momenteel bezet omdat daar nog een oude brandweerwagen op staat van bijna 3000 kg dat is een project dat waar we nu mee bezig zijn.
het is heel lastig om die er af te halen omdat er ook nog een hoop autos voor staan en deze bus is best groot.
dit project is ergens in maart april klaar en dan kan de f6 erop maar voor die tijd zou ik graag weten waar ik moet kijken bij de f6jes om in te schatten of het haalbaar is
ik hoop dat julie mij tips kunnen geven zowel kwa carroserie als motorisch lopen doen ze nu nog geen van beide maar dat komt wel goed.
ik hoor graag van jullie

groeten joop
Gebruikersavatar
harbourseal
Berichten: 1813
Lid geworden op: di nov 03, 2009 8:58 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: slechte plekken

Bericht: # 147736Bericht harbourseal »

Hoi Joop,

Kijk eens op deze site http://renault4.weebly.com" onclick="window.open(this.href);return false;

succes met de restauraties

groet, Robert
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub

Witte Aygo X voor mijn vrouw
Klasieker
Berichten: 18
Lid geworden op: do dec 19, 2013 9:30 pm

Re: slechte plekken

Bericht: # 147738Bericht Klasieker »

Bedankt robert

Hier staat precies op wat ik wilde weten bedankt

Groeten joop
Gebruikersavatar
Rik H.
Berichten: 659
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 4:35 pm
Locatie: Zwolle

Re: slechte plekken

Bericht: # 147742Bericht Rik H. »

Hoi Joop,

Welkom hier met je F6-jes. Er is hier genoeg kennis en ervaring om je met je F6 project te ondersteunen! Komt dus helemaal goed met klussen!

Nog even een forumtechnische vraag: wil je misschien bij het antwoorden op het forum de knop "plaats reactie" gebruiken in plaats van de "citeer" knop? Daarmee voorkom je die witte vlakken met tekst, waardoor het forum beter leesbaar is. Ik heb in je bovenstaande berichten de citaten (die witte vlakken tekst) al verwijderd. :wink:

Alvast bedankt en veel succes met je projecten!
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Plaats reactie