Nieuw na lange tijd iets anders

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
firedwarf
Berichten: 23
Lid geworden op: ma aug 12, 2013 11:48 pm
Locatie: Diepenbeek Belgie

Nieuw na lange tijd iets anders

Bericht: # 145153Bericht firedwarf »

Hallo

Mijn naam is Daniel en ben sinds gisteren eigenaar geworden van een R4 F4 en een R4F6 :)
Jammer genoeg is mijn merk altijd Ford geweest maar door omstandigheden heb ik daar tijdelijk vanaf gezien en wou ik eens iets anders en speciaals bijgevolg een R4. Ben zelf afkomstig uit Belgisch Limburg

Mochten er mensen zijn die onderdelen kwijt willen hoor ik het graag want heb nog een hele badkuip aan onderdelen nodig om mijn 2 R4s rijdende te krijgen

Groetjes

D.

Ps hoe lang duurt het voor de berichten goedgekeurd worden? Staat daar een vaste termijn op want op de fordclub bestaat deze beperking namelijk niet

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door firedwarf op do aug 15, 2013 12:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw na lange tijd iets anders

Bericht: # 145156Bericht schoapke »

Welkom op het forum.

Onderdelen moeten er nog wel zijn dus geef maar van tijd tot tijd aan wat je nodig hebt.

Je eerste vier berichten op het forum moeten goedgekeurd worden door een moderator voordat ze zichtbaar zijn, dus nu nog drie te gaan.



groeten

Schoapke
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
firedwarf
Berichten: 23
Lid geworden op: ma aug 12, 2013 11:48 pm
Locatie: Diepenbeek Belgie

Re: Nieuw na lange tijd iets anders

Bericht: # 145176Bericht firedwarf »

En wanneer keuren ze dit goed? Want staan ondertussen al een paar dagen 2 a 3 berichten van mij maar krijg ze nergens te zien :(
schoapke
Berichten: 2773
Lid geworden op: zo okt 20, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw na lange tijd iets anders

Bericht: # 145187Bericht schoapke »

nog eentje en dan ben je er van af :wink:
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie