Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
ik zat te denken maar stationair dan, maar dan hoeft ie niet te intercoolen natuurlijk, maar toch, werkt de intercooler wel goed bij het wegrijden ?jeffr4 schreef:die voorop tussen de rozetten van de R8 bumper wordt geplaatst voor een optimale koeling door de rijwind.![]()
Kan altijd gemaakt worden: 2 ruitensproeiers voor de intercooler en reservoir met pompje onder de motorkap. Brandspiritus in reservoir en schakelaar op dashboard. Bij het stoplicht ff pompen en die intercooler wordt door het verdampen van de methanol ijskoud...Tweety schreef:ik zat te denken maar stationair dan, maar dan hoeft ie niet te intercoolen natuurlijk, maar toch, werkt de intercooler wel goed bij het wegrijden ?jeffr4 schreef:die voorop tussen de rozetten van de R8 bumper wordt geplaatst voor een optimale koeling door de rijwind.![]()
De Setrab Pro Line cooler, die ik via Marktplaats heb overgenomen van iemand( die had de verkeerde besteld } is een oliekoeler en geen intercooler en nu de moderne turbo's tijdens bedrijf oliegesmeerd en oliegekoeld worden middels bearings .... is een oliekoeler geen overbodige luxe.Tweety schreef: ik zat te denken maar stationair dan, maar dan hoeft ie niet te intercoolen natuurlijk, maar toch, werkt de intercooler wel goed bij het wegrijden ?
Ja wat vind je lowbudget ? Dat is voor een ieder een ander begrip. Maar ikzelf stel wel van te voren een redelijk bedrag ,waaraan ik mij zo veel mogelijk wil houden, gezien de kosten-baat,maar het blijft hobby en dat kost geld en nu heb ik weer massel dat ik een nieuwe turbo heb kunnen kopen voor weinig geld en kon ik dit niet laten. maar goed, mijn streefinvestering in dit turbogefreubel is niet meer dan 500 euries.Sake schreef:En dit is nog steeds low butget?