het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
dacht ik dat er in friesland bijna geen r4 rijders zijn, stond deze ineens bij mij in de straat.
en ik weet alle historie!
vrgr dick
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
wij in het noorden koesteren die dingen net zo goed als de rest van nederland. Ik rij dagelijks met mn gele f4 naar te werk en ik zie zo af en toe mede r4 mannen/vrouwen in hun renaultje rijden.
nee een 25 jaar geleden ingekorte f4 met 1100 cc r5 motor, uit laten voeren door de vormalige directeur van de renault garage in franeker. er was ooit een tweede maar die leeft niet meer.
dus gewoon een cabrio f4. (toen deed sw rdw nog niet heel moeilijk)
vrgr dick
ik rijdt ook altijd in mijn f4 naar mijn werk, heb ooit één gtl gezien. verder helemaal niets
misschien zijn er meer richting stad groningen, in franeker zie je erg weinig.
vrgr dick
In Groningen weet ik er sowieso 3 te staan (meestal zelfde plek), met die van mij er bij zijn het er 4. Ik zie ook nog altijd een roze rijden, dat zijn sowieso 5 viertjes waar ik weet van heb in Groningen. In de Knipe, waar ik de mijne opknap, weet ik ook nog eentje te staan, die staat alleen op blokken.
In Jirnsum staat de mijne, die staat binnen maar komt hopelijk dit jaar nog op de weg.
Renault 4TL
tweede project type R1123 | Motor: 747cc type 800-05 | bouwjaar 1976 | kleur 705 Rouge Renault 4L
eerste project type R1120 | Motor: 747cc type 680-02 | bouwjaar 1963 | kleur 618 Gris Templier