Ook de remmen hadden ze nog wat over te melden.
'T zit zo; ik heb vorig jaar de schijven voor vervangen, en ben er toen keurig mee door de keuring gekomen. Dit jaar echter remde hij voor niet voldoende zeiden ze. (???)
Dit jaar moest ik rechtsachter toen ik het lager verving, meteen ook nog even een remcilinder vervangen want die bleek zo lek als een mandje... (na heftig sloop-geklooi meteen ook maar een halve meter leiding vervangen)

Enniewee; nu zeggen de wijze heren van de APK dat ie last heeft van overberemming, ofwel hij remt achter te hard. Op zicht remt alles prima zou ik zeggen als je bij een noodstop-trap met je bakkes tegen de voorruit zit, maar toch moet ie wel door de APK natuurlijk...
De fuseekogels zijn ook vervangen (alweeeeeeer) en daardoor staat de auto altijd wat hoog na de ingreep. Kan dat je remdrukverdeler achter misschien voor het lapje houden?
Ik weet niet zo goed hoe ik het gelijk krijg want echt alles is nieuw (remschoenen achter ook pas 2 jaar).
Gewoon nog maar eens een keer ontluchten (en dan nu alleen voor) nu dat ie inmiddels heeft gereden en weer normale rijhoogte heeft, en er maar het beste van hopen?
Geniale ingevingen zeer welkom!!