ik ben Bart uit Essen (in België) en heb net een viertje aangeschaft(800). Ben almaar begonnen met de carburateur uit elkaar te halen want hij liep niet meer. Ondertussen loopt ie terug. Heeft lang stilgestaan.
Nu zit ik nog met enkele vragen:
- onder de carburateur op het inlaatspruitstuk heeft ooit iets opgezeten,(richting linker spatbord) zit daar normaal iets op van vacuum gebeuren anders vrees ik dat'k het spruitstuk eraf moet halen en mss wel vervangen
- heeft rondom trommelremmen met de handrem voorraan, aangezien hij volledig niet meer remt (12 jaar stilgestaan) zal ik toch sowieso ander wielremcilinders moeten steken nu is mijn vraag zou'k voorraan schijven steken en achteraan ook andere met de handrem erop? Ik bedoel maar het moet toch uit elkaar dus kan'k mss net zo goed opteren voor schijven.
Als'k toch beter trommels behoud, de trommels zijn niet zelfstellend...die met handrem achteraan wel als ik me niet vergis. Is de zelfstelling over te zetten of steek'k best gewoon 4 nieuw wielremcilinders zonder aanpassingen en op tijd zelf de schoenen tegen regelen?
Al een hele boterham zo

Alvast bedankt