Gister in Albertjan's loods in Niekerk de auto op de brug gehad. We hebben een koeienoog vervangen, die was flink aan eind. Dit heeft het stuurgedrag alvast flink verbeterd. Daarnaast hebben we de linker koplamp vervangen, de reflector was niet goed meer. Remvloeistof bijgevuld, de rem grijpt nu veel eerder aan. Ook het uitlaatophangrubber achter vervangen, deze was doormidden, de uitlaat hing met tie-rips vast, niet per se een bevestigingsmethode waar de APK keurmeester erg van gaat juichen

Ook met Albertjan's moeder hoofdsteuntjes gewisseld, nu matchen de kleuren in mijn auto ook en die in haar auto ook!
Tevens komt er een nieuwe motorkap op t.z.t. en een nieuwe achterklep. De huidige motorkap is dermate gedeukt dat het ondoenlijk is om hem uit te deuken. De achterklep is ook niet meer je van het dus die wordt ook vervangen.
Ook heb ik het schakelaartje van de ventilateur vervangen, deze werkt nu ook maar hapert nu en dan even, iets zit nog los in de bedrading dus daar ga ik binnenkort nog even naar kijken, alsmede de zijknipperlichtjes, ook die werken niet.
Wel vonden we wat problematiek onder de auto. Alles ziet er redelijk uit (wat rotterij achter de voorwielen maar niet heel ernstig). Het enige wat niet zo mooi is, is de onderkant van het frame onder het blok, daar is het wat opengesprongen. Dus daar moet ik nog even mee bezig voor vrijdag, dan moet ie namelijk voor APK om 10 uur 's ochtends. Donderdag ga ik hem even onder handen nemen voor zover dat nog lukt en dan hoop ik dat ie door de APK komt!
Nu even aan de studie, moet ook gebeuren