En Daan????? Nu je in het bezit bent van een naaf, isie al gemonteerd in joe R4???Daan schreef:
ps: Voor mijn stuur heb ik een Nardi stuur liggen. alleen nog even de goede naaf regelen.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
En Daan????? Nu je in het bezit bent van een naaf, isie al gemonteerd in joe R4???Daan schreef:
ps: Voor mijn stuur heb ik een Nardi stuur liggen. alleen nog even de goede naaf regelen.
Dat is niet helemaal waar, ik heb de auto maar de motor is bij een vorige eigenaar eruit gewaaid. Het was mij vooral te doen om het kenteken met LPGjeffr4 schreef:@Ap, dus jij hebt de AT van Folkert.
Ook hier moet ik een vorige eigenaar de schuld geven.jeffr4 schreef: Waarom heb je de klemmen erafgehaald?? APK ???.
Ja de auto was inderdaad veel stugger met de klemmen eronder lag echt als een blok op de wegjeffr4 schreef: Was de auto een stuk "stugger"?
Of de staven erop berenkend zijn weet ik niet maar ik heb geen beschadiging of verslechterde vering gemerkt.jeffr4 schreef: Zijn de torsiestaven of veren (de een zegt staaf de ander veer, maar je weet wat ik bedoel), er wel op
berekent om korter gemaakt te worden, breken ze niet af of heeft het geen invloed op de tordering??
Bij dezen you knowjeffr4 schreef: Let me know.