Vanmiddag rond 17:00u. bij Numansdorp een donkerblauwe met gele koplampen op de A29 in zuidelijke richting.
Ik heb vanuit mijn F6 gezwaaid maar het ging allemaal erg vlug.
En er is door m'n vriendin vandaag bij Schiedam een oranje viertje gesignaleerd.
Ik zag een witte in Eindhoven, met een smalle zwarte streep erop; niet zeker of het een sierstrip is of een sticker. Stond bij een kinder-speel-dinges-of-zoiets
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Een beige R4 op de Oosterhamrikkade hier in Groningen. Iemand van het forum? Stond bij een huis waar ook altijd een grote blauwe Amerikaanse auto staat, is iig een paar huizen verderop van mij!
Dus als het een bekende is, misschien leuk om in contact te komen (als ik ook eentje heb dan ondertussen iig ).
Jaah, wij hebben er eindelijk ook een paar gezien:
Gisteren avond rond half negen een mooie groene leger/hospik 4 gespot tussen Gerwen en Lieshout (dorpje bij e'hoven) op de lieshoutseweg en vlak daar achter nog een, ik dacht een beige 4.
en vandaag zagen we hem weer de legergroene bestel 4 rond de zelfde tijd zelfde plaats.
Helaas reden we beide keren zelf niet in ons 4tje.
paul&laura schreef:
een mooie groene leger/hospik 4 gespot tussen Gerwen en Lieshout (dorpje bij e'hoven) op de lieshoutseweg
en vandaag zagen we hem weer de legergroene bestel 4 rond de zelfde tijd zelfde plaats.
Mooi weer, zeker General (Lee) Paultje, die is op compagnie's- oefening en hospik aan het spelen!!
idd, we waren zelf niet met ons 4tje, maar ik beloof de volgende keer enthousiast te zwaaien
(Helaas valt zwaaien in een witte bestelbus niet zo goed op als in een andere 4)
Wel erg leuk om een keer een ander 4tje te zien rijden, hoort die (volgens mij) beigekleurige ook bij jullie of was dit toeval?
Nee, die beige heb ik niet gezien; ook geen idee van wie die is. Weet wel bij Gerwen een witte (G)TL te staan. Van jullie?
Witte bestelbussen kijk ik niet naar... tenzij het een hele aparte is
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"