Wat is dit nu weer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Re: Wat is dit nu weer?
Nou, tipje dan. De foto is niet met een groothoeklens gemaakt dus de afmetingen kloppen wel zo ongeveer. Als je die juf ziet zitten kun je wel ongeveer bedenken hoe groot dan wel hoe uitgerekt-klein die neus is. Die gebogen bumper is ook een aanwijzing. Als je de straatstenen bekijkt en bv met de grootte van de kop ehm pardon, hoofd van die juf vergelijkt kun je de breedte van de auto bepalen en dan kom je uit op: iig geen Ford, Studebaker, Buick, Cord, Delahaye en een Cadillac is het ook niet....
hier moet je het voorlopig mee doen want nu wordt het wel erg makkelijk.
ps, de vraag van een mede-forummer via een pm of het een Citroën is moet ik zeggen dat het dit niet is; ik kan me trouwens geen Citroën bedenken die zo'n enorme neus heeft. Ik heb er ooit een met 6 cylinder gehad uit 1933 en die was niet veel groter dan de snuit van mijn A Fordje dus nee, geen citroentje; peusjootje ook niet of dergelijke prul....
hier moet je het voorlopig mee doen want nu wordt het wel erg makkelijk.
ps, de vraag van een mede-forummer via een pm of het een Citroën is moet ik zeggen dat het dit niet is; ik kan me trouwens geen Citroën bedenken die zo'n enorme neus heeft. Ik heb er ooit een met 6 cylinder gehad uit 1933 en die was niet veel groter dan de snuit van mijn A Fordje dus nee, geen citroentje; peusjootje ook niet of dergelijke prul....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Renault decapotable sowieso, Reinasport 1934; kan echter geen controleplaatjes vinden
Correctie: Renault Nervastella ( http://www.renault.de/renault-welt/unte ... rvastella/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Rudolf

Correctie: Renault Nervastella ( http://www.renault.de/renault-welt/unte ... rvastella/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Rudolf
-
Dus gewoon een Renaultje.... was dát nou zo moeilijk?
Renault Nerva Sport om precies te zijn maar dat is een Nerva Stella variatie
jullie zoeken het gewoon te ver weg
Renault Nerva Sport om precies te zijn maar dat is een Nerva Stella variatie
jullie zoeken het gewoon te ver weg

IK HAD MIJN VENSTER TE LANG OPEN ZAG IK WEL, ZUCHT...WEER NIET.R4F6GTX Automaat schreef:Rudi schreef:1934 Buick 66c Convertible Coupe ''Burgundy''
Ehm..... nee...
Zoek het eens wat eenvoudiger, dichterbij bijvoorbeeld en laat je niet misleiden door ehm.....
hihihi

Door jouw verhaaltje...

Maar de auto heeft heel duidelijke kenmerken van een 1934'er Buick.
Europees en zelfs Frans, zoals Rudolf's reactie met een Renault Reinasport

Alleen deze klopt weer niet met de chromen strips op de motorkap.

Een 1936'er Simca 6CV komt ook in de buurt.
Laatste update van Rudolf klopt ook niet.
Ik ga voor de : 1935 Renault Celtaquatre

De foto is geen coupe, maar hier is de bumper goed te zien met het typeplaatje, en de 4 chromen strips op de motorkap.
Amerikaans, ben em vandaag al tegen gekomen, maar weet zo snel merk en type niet 

fououout!!
-
Ik ga jullie even laten rommelen hier; ik heb een huis op te schilderen en spullen te verhuizen dus effe slecht bereikbaar en geen zin en/of tijd om gekke autootjes op te zoeken 

Beste Rudolf het lijkt er niet eens echt op maar;
Is het een traction avant familiale, aangepast door een carrosseriebouwer?
Is het een traction avant familiale, aangepast door een carrosseriebouwer?
Nee, dat is het niet.
Rudolf
Rudolf
Helemaal goed, zo te zien...
Ik was even met verjaardag van zoonlief bezig (3), succes met hetvolgende plaatje
Ik was even met verjaardag van zoonlief bezig (3), succes met hetvolgende plaatje

gefeliciteerd! ik zal eens een nieuwe gaan zoeken!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-