Gezocht 76 F4

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
4f4ts
Berichten: 141
Lid geworden op: za sep 16, 2006 9:50 pm

Gezocht 76 F4

Bericht: # 107920Bericht 4f4ts »

Ik zoek afbeeldingen van F4tjes van de midden jaren 70 hoe ze in originele staat waren en ook wat voor kleuren er leverbaar waren. :-?
Gebruikersavatar
Hanz
Berichten: 3133
Lid geworden op: do apr 04, 2002 2:00 am
Locatie: ZZ9 Plural Z Alpha
Contacteer:

Re: Gezocht 76 F4

Bericht: # 107928Bericht Hanz »

Midden jaren 70 of 1976?
Dat maakt nogal wat uit:
t/m 1973: 2e grille + 1e logo
1974: 2e grille + 2e logo
1975: 3e grille, ronde knippers
1976: 3e grille, ronde knippers
1977: 3e grille, rechthoekige knippers wit
1978: 3e grille, rechthoekige knippers wit/oranje, plastic luchtklep
etc
voor alle jaren grijze deurgrepen, voor metallic grijs bumper met stootrubbers, achter buisbumper grijs, velgen metallic grijs oid (zelfde kleur als bumpers), type met 4 gaten, zonder wieldop, dashboard 2e type eerst bruin, later (1974?) zwart

kleur meestal wit en smurfblauw, later ook grasgroen en postrood

voor de verhoogde vier gelden wat afwijkende specificaties

zie onder meer mijn website voor foto's
Gebruikersavatar
4f4ts
Berichten: 141
Lid geworden op: za sep 16, 2006 9:50 pm

Re: Gezocht 76 F4

Bericht: # 108106Bericht 4f4ts »

De meeste dingen weet ik alleen de details ben ik minder mee op de hoogte Het gaat om de 76 van mij die ik in bijna helemaal weer in oririginele staat wil hebben op de motor na en remmen dat wordt een 1100 en schijfremmen Verder gaat het er mij om wat zijn de kleuren soort binneschermen interieur Uiterlijk moet de auto origineel worden met originele kleur Alleen de kleuren die er voor waren vindt ik net niet mooi genoeg De rest is wel goed grijze bumpers dichte velgen en zwart interieur Het is dur het model met zwarte grill ronde knipperlichten en dichte luchtklep Kan ook de 2de grill monteren maar die zitten overal al op en een originele met ronde knippers en zwarte grill zie je nooit meer.

Ik zoek dus afbeeldingen of foto's van dit bouwjaar Wil deze graag over de mail
Plaats reactie