Algehele Feedback Topic

Renault 4 fotowedstrijden

Moderators: Bertje, R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 160156Bericht Jan1962 »

MioMio is erg handig hoor, vooral als je vanuit Frankrijk naar huis wil.
En die topsnelheid hebben we maar even gereden (in Frankrijk op een bijna lege weg), gewoon om het te proberen. Normaal houd ik ook niet van zo hard met mijn 4tje.
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 160200Bericht R4F6GTX Automaat »

Om te stemmen voor de ledenpas is het natuurlijk wel leuk om mijn eigen R4 weer tegen te komen, al ligt ie dit keer en staat ie niet zoals de "gewone" R4tjes, maar het is natuurlijk wel duidelijk omdat dat de foto erbij zit van die knappe vent die er naast staat... (mal) maar aangezien mijn wagentje verleden jaar al op het pasje stond is het nu misschien wel beter dat er ook een andere een kans heeft, een ander wagentje bedoel ik, of bv die hele reeks R4tjes, wat beter is omdat het pasje de hele club vertegenwoordigd en niet alleen mijn werkplaats...
grtz Paul
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 160202Bericht Mark4GTL »

De keuze is vrij.
Alle maandwinnaars dingen mee ;)
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 160324Bericht R4F6GTX Automaat »

duik in het archief, zegt Mark; goed idee. Hier 6 viertjes tijdens evenement "Back to Basic" een jaar of tien geleden, in de Ardennen, Foto in Luxemburg, Marbourg, in de buurt van Clervaux. De mijne links, de oranje van Schoapke, (is nu de mijne,) en de legergroene van Moaske. De anderen weet ik zo niet meer...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 161177Bericht JelleP »

Elke maand weer leuk om de foto's te zien en te stemmen. Voor maart:

- Rudolf: mooiste foto wat mij betreft, leuke creatieve compositie en mooie diepe kleuren. Sowieso heb ik respect voor mensen die met hun R4 verre reizen aandurven, die van mij blijft altijd binnen een uur rijden/slepen/transporteren van huis :roll:

-Erik: ook een erg mooie foto met een politiek tintje. De regendruppels en de simpele kleuren (wit, zwart, blauw) maken het af

- Paul: heel grappig scenario, maar had met wat meer fotografische aandacht (compositie, kleur) mooier kunnen zijn. Gelukkig weet Paul zelf ook dat hij met zijn gereedschapskist beter overweg kan dan met zijn camera :P

-Jeffrey: ik ben benieuwd naar de back story van het ei: wat heeft het zover gebracht het prille leven te beeindigen, triest bungelend aan een uitlaat? En wat gaat er om in de gedachten van de -op het oog- uitdrukkingsloze kip, en wat was haar relatie ten opzichte van het ei? De foto roept vragen op, en dat maakt kunst tot kunst (blunt)
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 161179Bericht R4F6GTX Automaat »

zal ik de volgende keer een foto plaatsen waar ik met een tank over een R4tje banjer of zal ik dat maar niet doen... ik heb nog wel ergens een filmpje waar ik over een Saab rij...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
JelleP
Berichten: 655
Lid geworden op: za jun 27, 2015 12:38 am
Locatie: Haarlem

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 161180Bericht JelleP »

Gebruik er dan op z'n minst een Renault FT-17 voor :wink:
,/_\_\☺\,
([o=◊=o])
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 161181Bericht R4F6GTX Automaat »

helaas, dat heb ik niet; ik rij af en toe niet zo oud, een WW2 VT-34...

https://youtu.be/wdqtZtn8nBc" onclick="window.open(this.href);return false; was een vrijgezellen feestje of zoiets...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Gebruikersavatar
Jan1962
Berichten: 457
Lid geworden op: zo sep 16, 2012 10:04 am
Locatie: Leveroy

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 161369Bericht Jan1962 »

Attentie!
De maand is bijna om en er zijn nog bijna geen foto's voor april ingestuurd!
Voor mijn plezier rijd ik liever in een 4!
Gebruikersavatar
Rik H.
Berichten: 653
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 4:35 pm
Locatie: Zwolle

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 164146Bericht Rik H. »

Wat betreft de foto voor de ledenpas: komt het clublogo weer rechtsboven of is dat afhankelijk van de compositie van de foto? Maakt namelijk nog wel uit welke foto mooi uitkomt als er nog een logo en/of tekst overheen komt. :wink:
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 164148Bericht Mark4GTL »

Scherp. Gaan we doorgeven ;)
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
jandoe1000
Berichten: 1673
Lid geworden op: ma dec 08, 2008 2:43 am

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 168057Bericht jandoe1000 »

De fotowedstrijd levert maandelijks leuke en soms hele mooie foto’s op. Meestal zijn het leuke plaatjes van viertjes in het seizoen van de maand van wedstrijd. Zou het niet leuk zijn als de wedstrijd naar een iets hoger niveau wordt gebracht door iedere wedstrijd een thema te geven dat niet noodzakelijkerwijs iets te maken heeft met het seizoen? Bijvoorbeeld licht/donker, liefde, la campagne, ralley, jeugd, etc. Er zijn eindeloos meer mogelijkheden dan de vier seizoenen. De forum leden zouden thema suggesties kunnen doen en de moderator zou er iedere maand een kunnen kiezen. Wat vindt men?
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 168067Bericht Mark4GTL »

jandoe1000 schreef:De fotowedstrijd levert maandelijks leuke en soms hele mooie foto’s op. Meestal zijn het leuke plaatjes van viertjes in het seizoen van de maand van wedstrijd. Zou het niet leuk zijn als de wedstrijd naar een iets hoger niveau wordt gebracht door iedere wedstrijd een thema te geven dat niet noodzakelijkerwijs iets te maken heeft met het seizoen? Bijvoorbeeld licht/donker, liefde, la campagne, ralley, jeugd, etc. Er zijn eindeloos meer mogelijkheden dan de vier seizoenen. De forum leden zouden thema suggesties kunnen doen en de moderator zou er iedere maand een kunnen kiezen. Wat vindt men?
Heb dit idee eerder aangedragen, en zie het zelf wel zitten. Echter er zijn ook maanden dat er maar 1 of 2 foto`s worden ingestuurd. Die maanden trek ik dan vaak een extra periode erbij om extra foto`s te krijgen...
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
jandoe1000
Berichten: 1673
Lid geworden op: ma dec 08, 2008 2:43 am

Re: Algehele Feedback Topic

Bericht: # 168075Bericht jandoe1000 »

Echter er zijn ook maanden dat er maar 1 of 2 foto`s worden ingestuurd. Die maanden trek ik dan vaak een extra periode erbij om extra foto`s te krijgen...
Om dit te ondervangen zouden we ook kunnen overstappen naar een wedstrijdinterval van 3 maanden. En voor de suggesties voor de wedstrijdthema's kan wellicht een apart topic worden gemaakt, waarover desgewenst ook nog gestemd zou kunnen worden, hoewel dat laatste mij niet echt nodig lijkt.
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5120
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: officiele inzendingen Augustus

Bericht: # 170244Bericht Bertje »

Achterklep dus toch rood gespoten, Paul?
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Plaats reactie