Eendagsevenement 19 oktober 2014

Nieuws over de (altijd gezellige) evenementen van de Renault 4 Club

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando, evenementencommissie

Plaats reactie
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152604Bericht evenementencommissie »

- Rondrit vanuit het Clubmagazijn in Loenen! -

Op zondag 19 oktober a.s. organiseert de Renault 4 Club Nederland weer haar jaarlijkse eendagsevenement vanuit het magazijn in Loenen. In verband met de Bijzondere Algemene Ledenvergadering die ochtend in Apeldoorn hebben we deze keer een aangepast programma.

Vanaf 12.30 uur is het magazijn geopend en iedereen van harte welkom. Met soep en broodjes leggen we een stevige basis voor een mooie rondrit door het fraaie herfstlandschap. De najaarskleuren zullen vast en zeker harmoniëren met de bonte stoet van onze viertjes.

Ondertussen gaat de strijd natuurlijk ook weer om de jaarlijkse wisselbeker. Wie scoort de meeste punten en neemt dit jaar de beker mee naar huis? Bij een kop koffie of een drankje aan het eind van de middag zullen we het antwoord weten.

Opgeven voor dit evenement via evenementen@r4club.nl of telefonisch 0229-202237. De kosten zijn € 5,00 per persoon en ter plekke te betalen. Tot ziens op 19 oktober bij het R4 Clubmagazijn in Loenen!
Gebruikersavatar
Jerome
Berichten: 208
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 10:54 pm
Locatie: Waalre

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152608Bericht Jerome »

[quote="evenementencommissie"][b]- Rondrit vanuit het Clubmagazijn in Loenen! -[/b]

In verband met de Bijzondere Algemene Ledenvergadering die ochtend in Apeldoorn hebben we deze keer een aangepast programma.

[/quote]

Heb ik wat gemist?
toon70
Berichten: 135
Lid geworden op: di mei 03, 2011 7:25 pm
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152611Bericht toon70 »

Ik moet vaker de website bekijken. Is mooi geworden.
Uitnodiging Bijzondere Algemene Ledenvergadering, moet geloof ik nog komen.
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152891Bericht evenementencommissie »

De Vrijbuiter met de uitnodiging voor de bijzondere ledenvergadering en het eendagsevenement is afgelopen week bij alle leden op de deurmat gevallen.
Zoals gezegd is de aanvangstijd van het evenement afgestemd op het tijdstip van de vergadering. Iedereen kan dus rustig van de vergaderlokatie naar het clubmagazijn rijden. We beginnen met een eenvoudige lunch en daarna kan iedereen zich tijdens de rondrit in de strijd werpen voor de wisselbeker. We besluiten de middag op een sfeervolle plek met een drankje en de prijsuitreiking.
Vergeet niet om je tijdig op te geven voor het evenement, dan kunnen we op je rekenen met de lunch.
Opgeven via het bekende mailadres: evenementen@r4club.nl . Vermeld even het aantal personen en je lidnummer.
evenementencommissie
Berichten: 232
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 2:00 am
Contacteer:

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152945Bericht evenementencommissie »

Inmiddels heeft de Evenementencommissie met enkele hulptroepen een prachtig evenement voorbereid.
De rondrit is uitgezet, de puzzelvragen zijn bedacht en de wisselbeker is glimmend gepoetst.
Verder ligt het recept voor de huisgemaakte soep al op de hoek van de keukentafel.
Kortom: het wordt een geweldige middag. Zelfs de bossen en de bomen doen mee met feestelijke najaarskleuren. Glimmend gepoetste viertjes doen de rest.

Vergeet niet om je op te geven! Dan rekenen we op je met de soep en broodjes.

We zien je graag verschijnen!

Evenementencommmissie

Evenementen@r4club.nl
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152962Bericht R4F6GTX Automaat »

Wat me uitdrukkelijk gezegd is tijdens Renotoloog is dat ik zeker op de bijzondere algemene ledenverzameling moet komen maar dan heb ik wel die uitnodiging nodig want die heb ik nog steeds niet; ik heb geen idee waar ik naar toe moet komen...
EricR4
Berichten: 85
Lid geworden op: ma okt 08, 2007 10:45 pm
Locatie: Betuwe

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 152964Bericht EricR4 »

De uitnodiging voor de Bijzondere Algemene Ledenvergadering is door het bestuur via de Vrijbuiter aan alle leden verstuurd. Mocht je die niet ontvangen hebben, vraag dan even het bestuur.

Aansluitend aan de vergadering organiseert de Evenementencommissie het eendagsevenement. Alle info over deze middag vind je bovenaan dit topic, in de agenda en als nieuws-item (en natuurlijk ook in de Vrijbuiter).
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: Eendagsevenement 19 oktober 2014

Bericht: # 153084Bericht R4F6GTX Automaat »

Het gaat een mooie dag worden, misschien wel de laatste van het seizoen, geniet er allemaal van, ik kan helaas niet komen maar ik vermaak me hier in het zuiden ook wel...
Plaats reactie