Tom vanuit Spanje

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
tomleeuw
Berichten: 34
Lid geworden op: wo jul 29, 2020 4:47 pm

Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176071Bericht tomleeuw »

Hola Amigos, ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Tom en ik heb onlangs een lange R4 F6 met glas gekocht voormijn vrouw, ik vind het leuk om eraan te klussen als ik wat tijd heb, maar hij is voor mijn vrouw die hem kan gaan gebruiken om haar workshops te promoten.


Zie foto en filmpje hieronder waar ik hem overhandig.
https://youtu.be/L-X9V1o8xzQ

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tomleeuw op do jul 30, 2020 10:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
1989 FASA F6
Stephan
Berichten: 102
Lid geworden op: do jul 16, 2020 11:10 pm

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176075Bericht Stephan »

Mooi kado! Veel plezier ermee.

groet, Stephan
fire
Berichten: 17
Lid geworden op: wo dec 28, 2016 2:22 pm
Locatie: sittard

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176146Bericht fire »

supergave auto......ik heb precies dezelfde ook met glas en achterbank...oud type dashbord 1979 en rondom trommelrem
ik heb de f6 nu 3 jaar.....altijd lopen....alleen 1 keer de spruitstukpakking vernieuwd....is ook een creme kleur die van mij
rond 1980 had ik ook al eens een f6...een rode..ook met ramen...alleen snuifrot
deze die ik nu heb is ongelast....kom je niet meer tegen
en de f4 en f6 gaan in de toekomst flink in waarde stijgen
succes met je renault r4 f6
grtz jan heemskerk
tomleeuw
Berichten: 34
Lid geworden op: wo jul 29, 2020 4:47 pm

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176147Bericht tomleeuw »

fire schreef: vr aug 07, 2020 6:21 pm supergave auto......ik heb precies dezelfde ook met glas en achterbank...oud type dashbord 1979 en rondom trommelrem
ik heb de f6 nu 3 jaar.....altijd lopen....alleen 1 keer de spruitstukpakking vernieuwd....is ook een creme kleur die van mij
rond 1980 had ik ook al eens een f6...een rode..ook met ramen...alleen snuifrot
deze die ik nu heb is ongelast....kom je niet meer tegen
en de f4 en f6 gaan in de toekomst flink in waarde stijgen
succes met je renault r4 f6
grtz jan heemskerk
Leuk, ik zal je auto eens opzoeken in het forum.
1989 FASA F6
Sunra
Berichten: 60
Lid geworden op: wo mei 08, 2019 7:51 am

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176167Bericht Sunra »

Hoi Tom, Dit is Jaap, ook uit Spanje. Ik heb een paar jaar in Villena gewoond en gewerkt voor stg AAP, inmiddels woon ik al weer 4 jaar een stuk zuidelijker, provincie Malaga , dichtbij sierra de las Nieves. Vorig jaar in Valencia een R4 ¨quatro latas¨ gekocht. (zoals je weet hier de bijnaam is voor de r4.) Ik heb zelf de ¨gewone¨R4. Vind de furgoneta leuker, maar die moet iedere 6 maanden naar de ITV, en met nog een ¨gewone¨auto plus een motorfiets, is 3 x per jaar langs de OTV voor mij net wat teveel. Het nog een hele zoektocht, om een goede te vinden. Sommige in Nederland denken, dat met de weinige neerslag hier, harde autos voor het opscheppen liggen, maar dat viel mij aardig tegen. Wonderbaarlijk hier is, dat ik veel R heb gezien met de meest fantastische body,s, op kan verrotte chassis ( nu kost spuitwerk hier maar een fractie van wat dat in Holland kost) Ik heb net een offerte binnen € 800 volledige buitenkant spuiten. IK weet alleen nog niet of ik er op in ga. Ik gebruik de auto dagelijks, en na een nieuwe jas, baal je de eerste tijd van iedere kras. Nu is de body goed, 100% roestvrij, maar wel her en der wat mat of een klein krasje. Ik denk er nog over na. Leuk om wat van je te horen, en je verblijf in Spanje. Het ga jullie goed.
Afbeelding ( sorry van de motor , die in de weg staat)
tomleeuw
Berichten: 34
Lid geworden op: wo jul 29, 2020 4:47 pm

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176169Bericht tomleeuw »

Hey Jaap, de wereld is klein... Ik denk dat ik je gesproken heb bij stichting Aap, ben je familie (ofzo) van Sella en Jan? Sella en Jan zijn ook min of meer de aanstichter van de R4 zoektocht. p.s ik woon ook in een Nieves, maar dan Hondon de las Nieves, best wel dichtbij Villena. Wij hebben voor ons tijdschrift een artrikel voor stichting Aap (in spanje) geschreven.

Leuk man!
1989 FASA F6
Sunra
Berichten: 60
Lid geworden op: wo mei 08, 2019 7:51 am

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176171Bericht Sunra »

Hoi Tom.
Geen familie van Stella en Jan en de namen zeggen mij niets. Ik ben inmiddels 5 jaar weg bij ¨AAP¨, maar heb er nog wel een vriendin werken ( Bij de big cats) en David zie ik ook nog regelmatig. Veder heb ik nog vrienden in Biar wonen. Zodra het leven weer wat normaler wordt, gaan we weer die kant uit, maar dat zal begin vlg jaar worden. Mocht je dus ooit een rode quatro latas voorbij zien komen, zou het zomaar kunnen dat ik er in zit. Fijne avond.
Sunra
Berichten: 60
Lid geworden op: wo mei 08, 2019 7:51 am

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176173Bericht Sunra »

Afbeelding
tomleeuw
Berichten: 34
Lid geworden op: wo jul 29, 2020 4:47 pm

Re: Tom vanuit Spanje

Bericht: # 176174Bericht tomleeuw »

Sunra schreef: ma aug 10, 2020 10:15 pm Hoi Tom.
Geen familie van Stella en Jan en de namen zeggen mij niets. Ik ben inmiddels 5 jaar weg bij ¨AAP¨, maar heb er nog wel een vriendin werken ( Bij de big cats) en David zie ik ook nog regelmatig. Veder heb ik nog vrienden in Biar wonen. Zodra het leven weer wat normaler wordt, gaan we weer die kant uit, maar dat zal begin vlg jaar worden. Mocht je dus ooit een rode quatro latas voorbij zien komen, zou het zomaar kunnen dat ik er in zit. Fijne avond.
Oh, Ok, excuses. Maar wel toevallig. Want die mensen waar ik het over heb hebben dus ook een R4, en iemand bij bij stichting Aap heeft gewerkt, vandaar mijn link.
Nou groetjes, hasta luego
1989 FASA F6
Plaats reactie