Ap van Ittersum

Nieuwe gebruikers van het forum..

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Threedonkeys
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 10, 2020 6:49 pm

Ap van Ittersum

Bericht: # 174975Bericht Threedonkeys »

Hallo, ik ben na het restaureren van mijn vooroorlogse wagen, gevolgd door het totallossen van de Volvo Amazon combi die ik al dertig jaar reed door een onoplettende UPS truck, op zoek naar een redelijk economische en praktische auto die geschikt is voor regelmatig gebruik, ter vervanging van de Volvo die me paste als een oud paar schoenen. Dit bracht de 4f4 uit mijn eerste werkjaren in gedachten, een super fijn en praktisch autootje.
Ik ben hier om te zien of ik er een op de kop kan tikken, die me tot in mijn aanstaande pensioen kan dienen.
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5134
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: Ap van Ittersum

Bericht: # 174976Bericht Bertje »

Zonde! Mooie wagens, mijn Amazone Combi is inmiddels van een Italiaan.
F4 is inderdaad een praktisch ding, er staat een knappe witte op Marktplaats nu. Zoek daar ook eens op "Renault R4 IGNIS"
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
jandoe1000
Berichten: 1674
Lid geworden op: ma dec 08, 2008 2:43 am

Re: Ap van Ittersum

Bericht: # 174977Bericht jandoe1000 »

En deze uit 1976 is te koop: Meer info via r4avendre@outlook.com
Afbeelding
Threedonkeys
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 10, 2020 6:49 pm

Re: Ap van Ittersum

Bericht: # 174983Bericht Threedonkeys »

De Volvo was niet zozeer mooi als wel praktisch, en zowat de enige stationcar die je kan keren op een bweg zonder de berm te gebruiken. Ik zou er weer een kunnen kopen ( en misschien tienduizend erbij leggen) , maar het zou "niet mijn volvo" blijven. Time to move on, dus.
Threedonkeys
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 10, 2020 6:49 pm

Re: Ap van Ittersum

Bericht: # 174984Bericht Threedonkeys »

Ik zoek een f4 combi, met ramen dus. Zoals ik tegen een vriend van me zei, hondehok is ok, maar niet een donker hondehok. (Dat ging over de vraag of ik niet beter een gewone r4 kon gaan zoeken, daar zijn er veeel meer van, hondehok in deze context gelijk aan f4. In Frankrijk heet het geloof ik paquet de tabac- sjekbuil zoals dat hier heet)
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5134
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: Ap van Ittersum

Bericht: # 174985Bericht Bertje »

F4 combi wordt lastig, die zijn schaars. Er zijn wel genoeg F4tjes waar (achteraf) 1 of 2 (dode hoek) ruitjes in gezet zijn. Dus als het jou om het zicht gaat ipv om de achterbank, dan zou ik dat overwegen.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Plaats reactie