voorstel

Maten, inhouden, veelgestelde vragen, aankoopadvies, kleurcodes, motorcodes, versnellingsbakcodes, links naar nuttige info

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Re: voorstel

Bericht: # 109102Bericht lesmagnacs »

roberto schreef:Prima idee Fons! maar waarom bij den vreemde hosten http://www.r4club.nl is al gehost bij Cybox daar kun je het toch ook hosten ?, alleen even een sciptje schrijven in PHP met een zoek functie en de database er aan hangen bij de server dat kan want dit forum draait ook op php of een nieuw forumpje maken (phpBB Group for free) en je past hem een beetje aan hoe je het wil hebben (zoekfunktie, kleur en een beetje bla bla) dan is het alleen de vraag of de beheerder van de site er zin in heeft om op het forum een linkje te maken
Als dat kan nog beter natuurlijk. Het was maar een voorstel.... :-? en.. zo vreemd ben ik nu ook weer niet hoor ! :lol:
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 895
Lid geworden op: di jul 26, 2005 4:09 pm
Contacteer:

Re: voorstel

Bericht: # 109106Bericht roberto »

Zo bedoel ik het niet maar anders krijg je een sublink naar bv "tijl uilen spiegel.nl " en dat staat niet erg prof. het is gewoon de welwillendheid van de site beheerder of hij een link wil zetten op het forum.
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Re: voorstel

Bericht: # 109110Bericht lesmagnacs »

Natuurlijk !!! vandaar dat ik schreef dat dat nog beter was natuurlijk !!!!! Ik heb ook geen idee hoeveel mb de beheerder op de server wil hebben. Laten we maar gaan voor een link naar de eigen server, maar daar heb ik niets over te zeggen.
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 895
Lid geworden op: di jul 26, 2005 4:09 pm
Contacteer:

Re: voorstel

Bericht: # 109111Bericht roberto »

PDF is niet zo zwaar.
Plaats reactie