sites met onderdelen renaultje?

Maten, inhouden, veelgestelde vragen, aankoopadvies, kleurcodes, motorcodes, versnellingsbakcodes, links naar nuttige info

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

sites met onderdelen renaultje?

Bericht: # 106483Bericht mariek »

En ik ben nu dus al zo'n 20 minuutjes aan het rondklikken op de site, op zoek naar de linkjes van verschillende sites voor onderdelen... Maar ik kan ze niet meer vinden! Zouden jullie een adres willen achterlaten als jullie iets weten? Ik kan me herinneren dat er een duitse site was waar de renaultonderdelen vrij goedkoop waren.... Maar dus GEEN idee meer welke dit was...

liefs

ps clubmagazijn kan natuurlijk ook altijd nog en windclassic is inmiddels ook bekend! Maar ik vind 67 euro per raampje voor rubbers best prijzig.... Aangezien ik alle 4 de raamrubbers moet vervangen... (alleen aan de zijkant, voor en achter niks mis mee)
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 106486Bericht Willem de Zwijger »

Wat is er mis met die zijraamrubbers dan? Of bedoel je deurrubbers?

Anyway, je hebt deze:
http://www.reno4er.de/nt_gummi.htm

(maar bij de Gummi zie ik daar geen zijraam rubbers anders dan voor de ruitjes bij de hoedenplank), en je hebt de franzose.de, zie

http://www.franzose.de/de/Renault/Alle/ ... ng/Page-2/

daar zie ik

Windschutzscheibendichtung R4

R4 Artnr: 87141

79,00 EUR
inkl. 19% MwSt

maar ik weet niet wat dat precies is, ik zou verwachten dat er verschillende artikelnummers zouden moeten zijn voor links, rechts voor en achter.
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 106516Bericht mariek »

Hoi!

Ik bedoel die zijraamrubbers.. AL kunnen de deurrubbers eigenlijk ook wel eens vervangen worden... Maar goed, zoals ik zie, ook op die site best prijzig! Ik zoek nog even verder... lastig lastig....

Liefs!
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Bericht: # 106521Bericht Willem de Zwijger »

Wat is er mis dan met die zijraam rubbers? Zoals ik ze ken zijn het harde kunststof kozijntjes waarvan ik me niet goed kan voortellen wat er stuk aan kan.
Tweety
Berichten: 2068
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Bericht: # 106545Bericht Tweety »

Ah ze kunnen wel uitlubberen hoor...
Gebruikersavatar
mariek
Berichten: 140
Lid geworden op: za mar 12, 2005 10:36 am
Locatie: Veen

Bericht: # 106549Bericht mariek »

Nou ehm... Mijn rubbers zijn niet keihard eigenlijk... Ik kan ze zelfs induwen! En die rubbers zijn zo broos alst maar zijn kan... Zitten allemaal scheurtjes in enzo en als ik ze er nog een half jaar op laat zitten brokkelen ze langzaam af geloof ik... Geen idee of ik nu abnormale rubbertjes heb... Maar wat het ook is, ze moeten vervangen worden!

Maar eigenlijk ook de deurrubbers... die zijn weer van dat andere echt zachte induwspulrubber... Ook die mogen wel vervangen worden eigenlijk....
Mocht iemand nog goede hebben liggen en je denkt: Ik wil ze kwijt, let me know!

Liefs
Plaats reactie