clignoteur

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

clignoteur

Bericht: # 172471Bericht R4F6GTX Automaat »

ik heb vandeweek de koppelingskabel vervangen en vandaag deed de clignoteur het ineens niet meer. misschien dat ik het kapot gemaakt heb omdat ik er niet goed bij kon, kan ook toeval zijn. ik heb verschillende reserve liggen, maar die liggen niet thuis. omdat ik morgen een eind moet rijden heb ik er even een geleend van iemand die meerdere 4tjes heeft waarvan een paar geschorst dus die rijden toch niet. nu knippert het wel weer maar het controlelampje op t dashboard doet t niet meer. allemaal toeval of ? Koppelingskabel was gewoonlijk een werkje van een kwartierke, nu heb ik er bijna de hele dag over gedaan plus ik heb iemand om hulp moeten vragen omdat ik een pinnetje niet zelf kon. (onder bij het pedaal)(ik ben niet meer zo lenig...)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
deutz
Berichten: 1769
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 11:34 pm
Locatie: zaltbommel

Re: clignoteur

Bericht: # 172474Bericht deutz »

Paul, allemaal toeval!!
Wanneer Velleman kitje?
niet geschoten is altijd mis!
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: clignoteur

Bericht: # 172495Bericht R4F6GTX Automaat »

Niet dus. stuur eraf, km teller eruit, lampjes nakijken, alles is okee. dan toch maar een andere clignoteur gezocht, erin gezet en alles werkt weer zoals het hoort. als je (of wie dan ook) niet zeker bent geef dan geen advies; ik heb nog wat anders te doen...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
deutz
Berichten: 1769
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 11:34 pm
Locatie: zaltbommel

Re: clignoteur

Bericht: # 172502Bericht deutz »

Soortgelijk iets gehad, naar links na 1x knipperen en dan niets meer, zat dus niet in de automaat, maar ook niet in de R.A.W. schakelaar
maar in het koperen stripje van de knipper lamp l.v. het stekkertje maakte geen goede verbinding naar het stripje waar hij aan geklonken zit.
Was wel even zoeken......weer opgelost!
niet geschoten is altijd mis!
Plaats reactie