tectyleren R6

Alles over verf, anti-roest, vochtverdrijving, stalling

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tonmeppel
Berichten: 49
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 8:41 pm
Locatie: meppel

tectyleren R6

Bericht: # 128747Bericht tonmeppel »

Forumgenoten,

Ik heb even een vraag over tectyleren. Mijn R6 is in zijn Zuid Franse leven nog nooit getectyleerd. De wielkasten hebben de zelfde kleur als de carrosserie (wit). Om mijn snoepje voor de Nederlandse weersinvloeden te beschermen denk ik aan een tectyl/ML behandeling. Kan iemand mij een adres in Noord Nederland geven waar goede ervaringen zijn? Ik heb goede berichten over het bedrijf Gosliga in Leeuwarden gelezen. Ik heb op hun website gekeken en het lijkt een serieus bedrijf. Even ter info; de R6 staat in de zomerperiode onder een (goed ademende) molton hoes, in de winter wordt ze gestald in een parkeerbox. Pekel en andere ellende zal ze niet zien.
Ik zie graag de reacties tegemoet
achteraf....tsja, achteraf is mooi wonen.

renault 6 luxe, '71
Gebruikersavatar
Okido
Berichten: 946
Lid geworden op: zo apr 30, 2006 10:09 pm
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: tectyleren R6

Bericht: # 128749Bericht Okido »

Mijn ouwe mercedes is daar ruim 5 jaar geleden geweest en het het ziet er nog goed uit, wat betreft kokerbalken en zo. Ook ken ik een restaurateur uit Schagen die al zijn auto's daarheen (Gosliga) brengt.
Super 5 1.7 Turbo
Rodeo 6 1.4 Turbo
Twingo III 1.0
Twingo I 1.2
Willem de Zwijger
Berichten: 2765
Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
Locatie: Diemen

Re: tectyleren R6

Bericht: # 128752Bericht Willem de Zwijger »

Ah, nou komen we op het gevoelige punt: uitbanning der roestduivel. Typ maar eens 'Mike Sanders' in het zoekbalkje, en verbaas je over de opwinding die dit onderwerp kan veroorzaken...
Plaats reactie