nieuwe voorschermen

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Martin61
Berichten: 67
Lid geworden op: ma jul 08, 2019 10:04 pm
Locatie: Geldrop

nieuwe voorschermen

Bericht: # 176172Bericht Martin61 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw voorscherm. Nu zie verschillende leveranciers en vraag me af welke de beste zijn qua pasvormen én kwaliteit.
Alvast bedankt voor de reacties :D
MartinEnRuth
Berichten: 127
Lid geworden op: do jul 23, 2015 6:04 pm

Re: nieuwe voorschermen

Bericht: # 176207Bericht MartinEnRuth »

Ik heb schermen bij winparts gekocht. Passen aardig, wel flinke naden met de motorkap.
Moeilijk kan het ook, dus laten we het proberen!
Martin61
Berichten: 67
Lid geworden op: ma jul 08, 2019 10:04 pm
Locatie: Geldrop

Re: nieuwe voorschermen

Bericht: # 176210Bericht Martin61 »

Bedankt voor je reactie,
Ik kom schermen tegen van 30 tot ruim 70 eurie. Tot nu toe weinig reacties gehad, dus beste Renault 4 medemensen laat eens iets van jullie horen!
Gebruikersavatar
Bertje
Berichten: 5133
Lid geworden op: wo mei 27, 2009 12:47 am
Locatie: Eindhoven

Re: nieuwe voorschermen

Bericht: # 176212Bericht Bertje »

Vele jaren terug schermen gekocht via Artaparts, die pasten goed, maar ik weet het merk niet meer. Ik weet wel dat er variatie is tussen de verschillende (after market) merken wat pasvorm betreft. Een vriend had laatst 2 nieuwe schermen gekocht, gek genoeg paste de linker goed, maar bij de rechter had de knik die in de lengte over het spatbord loopt de verkeerde breedte waar deze aansluit op de carrosserie. Deze hebben we dus aangepast.

Zelf heb ik bij al mijn viertjes opgeknapte originele spatborden gebruikt om van dit geneuzel met pasvormen af te zijn. Als je toch nieuwe wilt hebben en je wilt zeker weten dat de pasvorm OK is, dan geef ik je de beste kansen bij r-quatre.nl; de prijs valt ook goed mee zie ik: https://www.renault4onderdelen.nl/Webwi ... Links.html
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Gebruikersavatar
Rik H.
Berichten: 655
Lid geworden op: vr jul 07, 2006 4:35 pm
Locatie: Zwolle

Re: nieuwe voorschermen

Bericht: # 176213Bericht Rik H. »

Ik heb laatst een voorscherm gekocht bij het clubmagazijn. Ik vermoed dat die bij r-quatre vandaan komt maar dat weet ik niet zeker. Die past best goed, de beste zelfs van alle aftermarket schermen die ik heb geprobeerd (en dat zijn er veel). Ik ga ook liefst voor origineel, dan weet je zeker dat het past.
Gele R4 GTL 1984 in duizend stukjes
Plaats reactie