relais

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
Rudolf2
Berichten: 1717
Lid geworden op: za dec 02, 2006 9:39 pm

Re: relais

Bericht: # 169073Bericht Rudolf2 »

Bij mij zit het relais van de achterlamp op het schutbord, samen met een zekering en een relais voor de extra frontlampen.
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: relais

Bericht: # 169095Bericht R4F6GTX Automaat »

Tweety schreef: Tuurlijk wel ! je hebt vast wel ergens een ouwe bak staan met windows,

nee,heb ik niet. wel een nieuwere (recentere) bak...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Tweety
Berichten: 2068
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: relais

Bericht: # 169097Bericht Tweety »

daar staat dan vast wel paint op, zoek maar even...
R4F6GTX Automaat
Berichten: 9001
Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
Locatie: Duckstad

Re: relais

Bericht: # 169098Bericht R4F6GTX Automaat »

vast wel; maar ik wil helemaal niet een computerding gaan gebruiken; Ik ga wel met een stuk papier aan de gang. Ik hou niet van die frusterende apparaten... Ik kan moeilijk overweg met dat stom ding :roll:
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Tweety
Berichten: 2068
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: relais

Bericht: # 169099Bericht Tweety »

dan zou ik zeggen, pak een potlood, gummetje, lineaal, schaar en papier, neem wat dikker spul (100g) en teken elk zekeringetje, schakelaartje en connectortje opnieuw, voeg de kleuren pas toe als je zeker weet dat het goed is en knip en plak een beetje, oh ja plakband is ook handig, en een kopieer machine ! nee echt gebruik een computer als je een overzichtelijk resultaat wilt wat je makkelijk aan kan passen, 't is echt veel minder werk doordat je dingen makkelijk kan verschuiven copieeren etc. maar ieder z'n ding he. ! :D (en toevoegen, ik was net een woordje vergeten, even erbij typen en probleem opgelost, niemand die 't ziet.)
Plaats reactie