remleiding

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 19460Bericht cees en jantine »

hallo,
ik heb de achteras van onze net aangeschafte r4 moeten halen om de balken goed te kunnen lassen.balken waren toch stukken minder dan eerst gedacht(was te verwachten, maar wel een boel werk). nu heb ik alleen het kleine stukje remleiding dat over de achteras loopt gesloopt, het boutje draaide wel maar het leidinkje ook, dus is ie afgedraait.
nu is mijn vraag, wat is het makkelijkste, de renault meneer, of bij ruud wind bestellen??
alvast bedankt
cees
Ron
Berichten: 1721
Lid geworden op: ma dec 17, 2001 2:00 am
Locatie: Maassluis

Bericht: # 19464Bericht Ron »

Stukkie buis kopen, zelf buigen en bij een bevriende persoon met zo'n knelknikrolmachientje de kraagjes d'r op draaien?
In het allerláátste geval naar Ome Renault...
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 19466Bericht an3s »

Gewoon de lengte van de oorspronkelijke leiding meten, naar de brezan gaan en om een remleiding vragen van die lengte met aan beide kanten een soortgelijk koppelingetje met flensrandje. Maken ze zo voor je.

Dat zijn koperen leidingen die kan je zelf zo in de gewenste bochten wringen.

Wel ff om korting vragen als je clublid bent.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Gebruikersavatar
cees en jantine
Berichten: 814
Lid geworden op: wo mar 05, 2003 2:00 am
Locatie: papendrecht

Bericht: # 19478Bericht cees en jantine »

dan zal ik morgen eens langs de brezan rijden(als ie open is op maandag), ben alleen nog geen lid, ze zijn op vakantie??
bedankt weer.
grtz
cees
an3s
Berichten: 813
Lid geworden op: di mar 26, 2002 2:00 am
Locatie: Schiedam

Bericht: # 19502Bericht an3s »

Maakt niet uit: Gewoon zeggen dat je lid bent. Bij de brezan geven ze zo vaak korting aan van alles en iedereen dat ze eigenlijk nooit om een bewijsje vragen.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Plaats reactie